F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault rozważało przywrócenie fabrycznej ekipy

Głównym czynnikiem "ufabrycznienia" Enstone miała być obecność Grosjeana.
Mariusz Karolak, 6 pa?dziernika 2011, wyświetlenia: 3014<< | lista | T- | T+ | >>
Koncern samochodowy Renault rozważał podobno pełen powrót do Formuły 1 poprzez odzyskanie kontroli nad zespołem Lotus Renault GP.

Francuzi rzekomo chcieli utworzyć „narodowy zespół” i umożliwić w nim starty Romainowi Grosjeanowi, tegorocznemu mistrzowi GP2. W przeszłości takimi francuskimi „narodowymi zespołami” były już Ligier i Prost.

Auto Hebdo donosi, że propozycja nie została jednak jeszcze sfinalizowana i przypomina, że koncern Renault wycofywał stopniowo swoje wsparcie dla zespołu po aferze z 2009 roku. „Romain Grosjean w Renault? Z zespołem występującym w historycznych barwach? Możemy potwierdzić, że rozmawiano ostatnio na ten temat” – pisze w swoim krótkim raporcie francuski magazyn. „Jednak producent spod znaku rombu zdecydował się poszerzyć swoją obecność w F1 przy współpracy z Red Bullem, więc Enstone i Francja coraz bardziej się od siebie oddalają” – dodaje raport.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Grosjean R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ralph1537, 06.10.2011 09:48[!]
przecież są w historycznych barwach
Ambrozya, 06.10.2011 10:20[!]
W barwach John Player Special. Barwy Renault chyba są jednak inne...
jpslotus72, 06.10.2011 10:28[!]
@Ralph1537
Ale nie własnych... (Powinieneś dodać "uśmieszek".)

Szkoda, ze to (przynajmniej na razie) nie wypaliło. Wolałbym widzieć w stawce prawdziwe Renault, niż podróbkę Lotusa. Chciałbym, żeby ten zespół nawiązywał do czasów Jabouille'a, Arnoux, Prosta czy Tambay'a - czyli własnej, solidnej tradycji - w zółto-biało-czarnych malowaniach, a nie występował jako przekształcony Benetton czy "malowany" Lotus (w dodatku w malowaniach JPS a nie pierwotnego Team Lotus). Również Grosjean mógłby kontynuować tradycję wyżej wymienionych poprzedników.

Cytat :
odległość dzieląca Enstone od Francji cały czas się powiększa
Powtórzę - szkoda.
mat_eyo, 06.10.2011 11:24[!]
Team Fernandeza w przyszłym roku zmieni nazwę na Catheram lub AirAsia, gdyby do tego Reno wróciło do zespołu fabrycznego to po całej tej karczemnej awanturze o prawa do nazwy nie zostałby nam nawet jeden Lotus w stawce...
SirKamil, 06.10.2011 11:43[!]
Głupoty straszne.
jpslotus72, 06.10.2011 14:35[!]
@SirKamil
Wtórny analfabeta byłby wdzięczny za króciutkie uzasadnienie tej konstatacji.
(W tej chwili sprawy z Lopezem i Protonem-Lotusem poszły już oczywiście za daleko, żeby to odkręcać - ale nie była to chyba jedyna możliwa droga dla tego teamu. Gdyby koncern nie wycofywał swojego zaangażowania, można było myśleć o innych "sponsorach uzupełniających"...)
Kamikadze2000, 06.10.2011 16:19[!]
Szkoda na pewno z tego względu, że Romek może nie znaleśc miejsca w stawce... ;/
Adam1970, 06.10.2011 17:42[!]
Bez sensu. Renault robi sobie świetną reklamę dzięki silnikom w F1. Zwycięskim silnikom. Wystarczy.
SirKamil, 06.10.2011 21:49[!]
Renault nie miało żadnych planów powrotu jako konstruktor.
jpslotus72, 06.10.2011 22:11[!]
@SirKamil
Zatem to jest bujdą?:
Cytat :
Romain Grosjean w Renault? Z zespołem występującym w historycznych barwach? Możemy potwierdzić, że rozmawiano ostatnio na ten temat.
Fakt, ze nie podano kto rozmawiał - "rozmawiano" być może przy piwie w krzakach nad Sekwaną... W dodatku dwoma pierwszymi akapitami newsa rządzą odpowiednio pojęcia: podobno i rzekomo - tak że w sumie mogę się z Tobą zgodzić.

A jednak trochę mi szkoda zespołu firmowego "Renault" i nawet tych zeszłorocznych malowań...
SirKamil, 07.10.2011 01:08[!]
Bujda na resorach. Rozmawiano... w fantazji gryzipiórków.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca