F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari nie sprzeciwia się zmianom nazw Lotus Renault i Team Lotus

Zespół z Maranello chce tylko wyjaśnić sprawę z myślą o przyszłości sportu.
Nataniel Piórkowski, 18 pa?dziernika 2011, wyświetlenia: 2078<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari chciałoby zobaczyć w przyszłorocznej stawce zespoły Team Lotus oraz Lotus Renault GP pod zmienionymi nazwami, ale musi upewnić się, że podobne działania nie będą nadużywane.

Podczas posiedzenia Komisji Formuły 1, które odbędzie się 3 listopada w Genewie, zostanie przeprowadzone głosowanie na temat tego, czy Team Lotus może zmienić nazwę na Caterham, a Lotus Renault GP na Lotus.

Wcześniej okazało się jednak, że Ferrari, Sauber i HRT zwróciły się o przekazanie wyjaśnień dotyczących przemianowania nazw zespołów, aby zapobiec notorycznemu zmienianiu szyldów, pod jakimi prezentują się one w mistrzostwach świata.

Sprawa zmiany nazwy była omawiana podczas spotkania Stowarzyszenia Zespołów Formuły 1, które odbyło się w ubiegły weekend na torze Yeongam, a szef Ferrari – Stefano Domenicali przyznał, że nie widzi przeszkód, dla których jego rywale mieliby dokonać zmian swych nazw. „Nie mam z tym żadnego problemu, ale chcemy wyjaśnić ten fakt z myślą o przyszłości, utrzymać w ryzach regulaminy, aby upewnić się, że co dwa tygodnie nie będzie dochodziło do kompromisów, na których mogą korzystać niektóre zespoły. Musimy się upewnić, że istnieje coś, co jest istotne dla promotora. Z jednej strony uważamy, że posiadanie dwóch, konkurujących ze sobą Lotusów jest dobre, ale musimy ustalić zasady, według których możemy powiedzieć «Tak, da się to zrobić» lub «Przepraszamy, ale nie jest to możliwe»”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
Tagi:
Ferrari
Team Lotus
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Huckleberry, 18.10.2011 19:31[!]
W sumie co ich to obchodzi, że któryś zespół chce zmienić nazwę?
Dopóki nie nazywają się np. "Ferrari ***s GP" to chyba nie problem ;)
Akurat Sauberowi to się dziwię... ;)
SirKamil, 18.10.2011 19:36[!]
Zacytuję samego siebie
Cytat :
26 głosów:
12 w rękach zespołów
4 producentów silników
1 Berniego
1 Todta
8 sponsorów i promotorów

Bernie głosuje "za" a za nim sponsorzy i promotorzy i cała reszta?. Renault głosuje "za" a za Renault wszystkie zespoły powiązane silnikowo i komercyjnie- oczywiście LRGP, TL oraz Williams, *Red Bull i Toro Rosso* (mały znak zapytania ale Red Bull powinien podzielić pogląd Renault i iść na rękę Fernandesowi na którym zarabia). Razem 15. Nie sądzę aby Todt piętrzył przeszkody to 16. Frakcja Mercedes i Virgin nie robią problemów więc 21. Nie wiadomo co na to Cosworth, może im to latać więc pewnie się zgodzą. Ciekawie wygląda to z punktu widzenia HRT- w zasadzie ich samych również czeka podobny manewr pod nowym właściciela a do tego chcą robić technologiczne dile z LRGP. Oporu faktycznie spodziewać można się ze strony Ferrari/Scuderii/ jak za starych dobrych czasów podporządkowany Saubera, ale to tylko trzy głosy.

Ciekawiej byłoby gdyby Ferrari w razie oporu w jakiś sposób przeciągnęło na swoją stronę szeroko rozumiane ugrupowanie Mercedesa+Virgin (umowa z McLarenem). Wtedy stajemy na pożądanej osiemnastce i liczy się każdy pojedynczy głos. Tutaj do akcji mogłoby włączyć się HRT/Thesan żądające korzystnej umowy z LRGP w zamian za poparcie, lub Cosworth z sobie tylko znanych powodów ;)

Tak poważnie to sądzę że wszystko gładko przejdzie, może nawet całością co też zakończy tą głupawą historię z 'Team Lotus' w tle na rzecz klarownej sytuacji- dwóch producenckich konstruktorów Lotusa i Caterhama.

Czyli wygląda na to, że przejdzie całością. Trudno wyszukać inną opozycje.
aronek, 18.10.2011 20:02[!]
Ferrari tak sie martwi o przyszłość sportu ze aż chciało jakis czas temu utworzyc konkurencyjną serię.I co jakis czas straszyło ze mogą odejść. To dopiero wzmacnia wizerunek i wiarygodnosc F1.
seba_d, 18.10.2011 20:19[!]
@aronek ograniczenie kosztów proponowane przez FIA wtedy nie było do przyjęcia przez Ferrari, ale to już było maglowane.
Kamikadze2000, 18.10.2011 20:27[!]
Nie wiem, kto niby miałby interes w tym, aby zupełnie inna firma zmieniła nazwę. ;) Jak to mówią, robienie z igły widły... ;)
RY2N, 19.10.2011 09:55[!]
im pewnie nie chodzi o to, że zmieniają nazwę, tylko że robią cyrki z nazewnictwem, tzn. - o to że Lotus to w jednym roku jest team powiedzmy X, w nastepnym są 2 teamy Lotus czyli team X i Y a w kolejnym już tylko team Y. Po latach nikt z nowych kibiców nie połapie się w statystykach i będzie z tym niezłe zamieszanie. Poza tym komu przypisać stare statystyki Lotusa - Caterhamowi czy Renault?
Kamikadze2000, 19.10.2011 16:24[!]
@RY2N - najlepiej żadnemu, bo te ekipy nie mają nic wspólnego z legendarnym zespołem, poza nazwą oraz barwami, mającymi tylko i wyłącznie cel podłoża sponsorskiego. ;)
SirKamil, 19.10.2011 17:17[!]
Nie ma żadnych statystyk. Za zespołem będzie stał Lotus Cars, nowy konstruktor w stawce F1.
RY2N, 19.10.2011 18:57[!]
Czyli w statystykach trzeba będzie rozróżnić i odpowiednio oznaczyć 3 różne Lotusy:
1. Lotus,
2. Lotus (Caterham),
3. Lotus (Renault)
lub coś podobnego
SirKamil, 19.10.2011 22:53[!]
Konstruktorem zawsze jest Lotus, zmieniają się zaś nazwy zespołów pomijając sponsoring.

1. Zespół Team Lotus startujący jako konstruktor Lotus (od początku istnienia do 1994 roku, potem 2011 i koniec)- możesz tutaj wyróżniać różne ery- Champana, Warra, Hunta, Fernandesa (im dalej tym bardziej nędznie)
2. Zespół Lotus Racing jako konstruktor Lotus rok 2010
3. Zespół Lotus Renault GP (najprawdopodobniej) jako konstruktor Lotus od 2012.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca