F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Allison dziękuje Boullierowi za namowy do agresywnego projektowania E20

"Miał wiele powodów, by wymagać od nas konserwatywnego samochodu".
Maciej Kotuła, 9 marca 2012, wyświetlenia: 1926<< | lista | T- | T+ | >>
James Allison wyraził wdzięczność wobec szefa zespołu Lotus i swojego zwierzchnika – Erica Boulliera, za naciskanie go, by tegoroczny samochód o nazwie E20 również był zaprojektowany agresywnie.

Zespół, znany wcześniej jako Renault, zaliczył bardzo trudny sezon 2011, podczas którego okazało się, że innowacyjny "przedni wydech" w R31 okazał się być ostatecznie gorszym rozwiązaniem od wydechu, wzorowanego na tym z samochodu stajni Red Bull Racing.

Z tego powodu spodziewać się można było wytycznych Boulliera, aby projekt samochódu na sezon 2012 był bardziej ostrożny. Jednak po raz kolejny samochód ekipy z Enstone jest śmiałą konstrukcją, która podczas przedsezonowych testów była szybsza od pozostałych rywali, zarówno na torze w Jerez de la Frontera, jak i w Barcelone. „Mogę tylko podziękować swojemu szefowi” – powiedział dyrektor techniczny Lotusa w wywiadzie z Auto Motor und Sport. „Miał wiele powodów, by wymagać od nas konserwatywnego samochodu, mimo tego zachęcał nas, byśmy dalej byli twórczy. To może być dobre rozwiązanie, ale jest ono również obarczone dużym ryzykiem.”

Jedynym do tej pory poważnym problemem nowej konstrukcji było zawieszenie, który to kłopot kosztował Kimiego Raikkonena i Romaina Grosjeana utratę całej pierwszej tury testów w Barcelonie. Poza tym E20 jest wskazywany jako niespodzianka in plus w nadchodzącym sezonie. „Jego wykonanie jest o niebo lepsze od R31” – powiedział Allison. „Jest zdecydowanie mniej złączeń, szparek i krawędzi. Wszystko, co zwiększało opór powietrza, zostało z czasem wyeliminowane”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 09.03.2012 14:16[!]
Życzę dobrze Lotusowi - ale ton całego artykułu i wypowiedzi Allisona nieodparcie kojarzą mi się z tą stroną (szczególnie z podpisami pod 2 i 3 fotografią z galerii):
http://www.krld.pl/krld/kimirsen
:)
gpjano, 09.03.2012 14:16[!]
Tak, tak. Trzymam kciuki za Kimiego. Czujecie tą stawkę: Kimi, Fernando, Lewis, Jenson, Sebastian... Ach, się będzie działo.
czorny90, 09.03.2012 16:42[!]
Trzymam kciuki za Kimiasa i całego Lotusa, ale myślę, że podziękowania będą stosowne dopiero, gdy ten bolid będzie podczas kwalifikacji i wyścigu bardzo konkurencyjny. Testy to testy, do tego czasu dużo może się zmienić.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca