F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer

Rzecznik stajni z Enstone nie zaprzeczył plotkom dotyczącym niepewnej posady Wenezuelczyka.
Nataniel Piórkowski, 13 stycznia 2016, wyświetlenia: 1762<< | lista | T- | T+ | >>


Renault nie dementuje w jednoznaczny sposób plotek związanych z niepewną sytuacją Pastora Maldonado, który według doniesień mediów może stracić swój wyścigowy fotel w stajni z Enstone.

We wtorek wieczorem brytyjski Telegraph poinformował, że z uwagi na niepewność polityczną w Wenezueli i aferę korupcyjną trapiącą koncern PDVSA, zwycięzca Grand Prix Hiszpanii z 2012 roku nie może być całkowicie pewny pozostania w składzie kierowców reaktywowanego zespołu Renault.

Według reportera wydawanej na Wyspach gazety – Daniela Johnsona, kandydatem do zastąpienia wenezuelskiego kierowcy jest były zawodnik McLarena – Kevin Magnussen.

„W tej chwili to wyłącznie spekulacje. Mamy kontrakt z Pastorem. Tak wygląda obecna sytuacja. Kto wie, co może wydarzyć się do Grand Prix Australii, ale – na tę chwilę – kontynuujemy przygotowania razem z Pastorem i Jolyonem” – powiedział rzecznik byłego teamu Lotusa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Maldonado P.
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 13.01.2016 14:09[!]
Czytając ten news to odnoszę wrażenie, że jednak coś jest na rzeczy z Maldonado, nie będzie pieniędzy z PDVSA, nie będzie miejsca w bolidzie proste ....
Wit91, 13.01.2016 14:14[!]
,,Na tę chwilę"
Phaedra, 13.01.2016 15:16[!]
Pieniądze od PeDe coś tam za Maldonado w niczym Mu nie pomogą. Jest gruba afera a Renault musi chronić swój wizerunek. Odchodzili w aurze skandalu, więc boją się złej prasy. Lopezowi smród ciągnący się za Pastorem w niczym nie przeszkadzał, dla Renault to poważny argument do oszacowania zysków i strat. Dwa dni w Enstone, to wystarczająco dużo czasu żeby podpisać umowę, zrobić odlew fotela i spędzić kilka godzin w symulatorze.
bartoszcze, 13.01.2016 16:24[!]
@Phaedra
Chyba żartujesz. Renault musi mieć z czego utrzymać ten zespół i zabudżetowali kasę od Pastora. Gdyby Kevin miał takie pieniądze, to miałby dawno kontrakt.
Phaedra, 13.01.2016 17:42[!]
Połowy tej kasy i tak już nie ma, bo została przejedzona w formie przedpłaty przez Lopeza (edit: może nawet nie było żadnej zaliczki). Chyba nie sądzisz, że Renault wracając do F1, swój 10 letni plan personalno-budżetowy budowało na Pastorze i PeDe coś tam. Oni już mają kasę na tą zabawę, skoro napalili się na Alonso.
bartoszcze, 13.01.2016 18:41[!]
@Phaedra
Plan 10-letni - nie.
Ale plan na 2016 - tak. A jeśli część tej kasy została już zeżarta, to tym gorzej dla nich, bo będą musieli oddać jak Sauber - van der Garde.
MairJ23, 14.01.2016 00:04[!]
@bartoszcze Renault ma kase na utrzymanie zespolu bez PDVSA. Pozatym chcialbym cie zapytac o zrodlo informacji o tym jaki bedzie mial ksztalt budzet Renault. Bez takowego zrodla nie ma o czym rozmawiac.
SkC, 14.01.2016 08:00[!]
Budżet Renault pewnie będzie mniejszy niż Red Bulla i oczywiście Merca i Ferrari ale i tak powinni sobie poradzić bez pay-drivera.
bartoszcze, 14.01.2016 09:58[!]
@MairJ23
Mógłbym oczywiście zapytać Cię o źródło Twoich informacji na temat budżetu Renault :)
Moje źródła to:
- zdrowy rozsądek przy analizie tego co niżej,
- wyrażenie przez Renault w toku negocjacji zgody na zakontraktowanie Maldonado i Palmera (informacja potwierdzona)
- fakt, że spółka giełdowa Renault nie jest właścicielem zespołu - tylko jakaś tam spółka-wnuczka (informacja potwierdzona), co oznacza, że trzeba pokombinować nad zorganizowaniem przepływów ze spółki X do spółki Y, i umieć wytłumaczyć się z tego akcjonariuszom.
Owszem, możliwe że zgromadzili większy budżet niż wyglądało to w listopadzie-grudniu (spekulacja), kiedy Ghosn uzależniał wejście do programu od wyciągnięcia rozmaitych płatności na teraz i na przyszłość (informacja potwierdzona).
MairJ23, 14.01.2016 15:50[!]
@bartoszcze to co piszesz o budzecie Renault to czyste spekulacje , Twoje w dodatku a nie jakiegos speca od poteznych budzetow w F1. Wiec dopoki nie masz liczb przed soba to nie mamy o czym rozmaiwac. Porozmawiajmy o kontraktach jak kiedys rozmawialismy bo widac ze cos sie chyba ruszy w tym temacie i nie wyglada to dobrze dla Maldonado tak jak mowilem wczesniej.
bartoszcze, 14.01.2016 16:46[!]
@MairJ23
Spekulacją jest tylko to, że Renault F1 Team mógł uzbierać sporo od nowych sponsorów :)
Reszta to fakty.
Kontrakt Maldonado jest być może renegocjowany (co potwierdza, że miałem rację pisząc że Renault jest tym kontraktem związane..), ale to oznacza, że póki wszystkie zainteresowane strony się nie dogadają, obowiązuje obecny kontrakt. Co zresztą wyraźnie przyznali przedstawiciele Renault.
Więc o czym chciałeś rozmawiać? :)
MairJ23, 15.01.2016 01:01[!]
kontrakt nie moglby byc renegocjowany przez nastepny sezon gdyby caly czas obowiazywal.
W zwiazku z tym ze nie jest wazny to Maldonado, bardziej jego agent ma pelne rece roboty.
pieniadze z PDVSA sa kuszace ale moze nie dla Renault. Ich podejscie z ogromnym zapleczem finansowym - porownujac z Lotusem nie musi byc takie jakie mial Lotus a zatem moze by chcieli kogos ze tak powiem...lepszego na jego miejsce.
bartoszcze, 15.01.2016 11:56[!]
@MairJ23
Kontrakt ZAWSZE może być renegocjowany, jeśli obie strony się zgadzają na renegocjowanie.
A Renault potwierdziło, że kontrakt obowiązuje (masz to w tekście).
Staraj się jednak trzymać trochę faktów.
MairJ23, 15.01.2016 17:04[!]
Cytat :
W momencie prowadzenia negocjacji na temat przejęcia angielskiego zespołu, Renault miało wykazywać chęć honorowania zawartego przez poprzednich właścicieli porozumienia z kierowcą z Maracay. Kolejnym krokiem było sformowanie zaplecza sponsorów dla swojego zespołu – debata dotyczyła także koncernu PDVSA, wenezuelskiego giganta naftowego, który od lat wspiera karierę Maldonado.

To jest cytat z artykulu ktory jest powyzej tego.... wiec nie mow mi prosze o rozumieniu faktow bo takowych nie ma jezeli chodzi o podpisana umowe RENAULT z Maldonado czy PDVSA !
bartoszcze, 16.01.2016 08:42[!]
Naprawdę musisz się nauczyć odróżniania faktów od relacji.

Oświadczenie zespołu Lotus F1 Team, należącego do spółki zależnej koncernu Renault:
Cytat :
Mamy kontrakt z Pastorem. Tak wygląda obecna sytuacja.

- to jest fakt, i należy przyjmować za fakt to co jest w tym oświadczeniu opisane.

Twierdzenie dziennikarza:
Cytat :
Renault miało wykazywać chęć honorowania

jest faktem wyłącznie w zakresie tego że dziennikarz tak powiedział, natomiast w zakresie przebiegu negocjacji Lotus-Renault, a zwłaszcza w zakresie mocy obowiązującej kontraktu Lotus F1 Team z zawodnikiem Maldonado i/lub koncernem PDVSA, jest co najwyżej spekulacją.
Ponadto "chęć honorowania" równie dobrze może oznaczać "brak zamiaru renegocjowania".

Jeszcze raz powtórzę: na dziś koncern giełdowy Renault nie ma podpisanych żadnych umów dotyczących prowadzenia zespołu F1, chyba że z FOM. Kontrakty dotyczące prowadzenia zespołu F1 podpisuje spółka prowadząca zespół, która nawet nie jest w 100% własnością spółki-wnuczki koncernu Renault, i ta spółka ma ważne kontrakty z zawodnikiem Maldonado i/lub PDVSA. Oczywiście, kontrakty można honorować lub nie, czego dowodzi sytuacja Sauber/Sutil i podobne.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca