F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault zadowolone z dotychczasowych testów

Zespół przygotowuje się teraz do wyjazdu do Walencji, gdzie testy zostaną wznowione 1 lutego.
Mateusz Grzeszczuk, 29 stycznia 2006, wyświetlenia: 1156<< | lista | T- | T+ | >>
Ostatni dzień testów w Barcelonie został odwołany za powodu opadów deszczu i śniegu. Jednakże kierowcy Renault przyjechali w tym tygodniu 355 okrążeń podczas dwóch dni jazd na Circuit de Catalunya, co przekłada się na 1644 km.

Zespół przygotowuje się teraz do wyjazdu do Walencji, gdzie testy zostaną wznowione 1 lutego z Fernando Alonso i Heikki Kovalainenem. Jednakże wcześniej odbędzie się oficjalna prezentacja zespołu w Grimaldi Forum w Monako, we wtorek, 31 stycznia.

Fernando Alonso: „Chcieliśmy jeszcze trochę pojeździć, ale pogoda nam to uniemożliwiła – było zbyt zimno, aby jazda była bezpieczna. Mimo to mieliśmy bardzo dobry tydzień: niezawodność samochodu była bardzo wysoka i myślę, że pod względem szybkości też nie jest źle. Skupiliśmy się na rozwoju opon i dłuższych przejazdach, ponieważ nadal poznajemy samochód. Rezultaty wydają się być obiecujące i z niecierpliwością czekam na powrót za kierownicę bolidu w Walencji”.

Giancarlo Fisichella: „Myślę, że to był bardzo dobry tydzień dla nas. Miałem kilka problemów wczoraj, ale nic niezwykłego jak na zimowe testy. Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo szczęśliwy po pierwszy tygodniach testów z nowym samochodem. Zza kierownicy wydaje się szybki i stabilny i zrobiliśmy duży krok na przód z Michelin w tym tygodniu nad rozwojem opon. Myślę, że w chwili obecnej jesteśmy w dobrej formie, choć nadal jest zbyt wczesne, by mieć dokładne rozeznanie, jak wypadamy na tle konkurencji”.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ave, 29.01.2006 17:36[!]
Jakkolwiek bedzie wygladala czolowka zespolow w 2006 r. Renault w niej bedzie:)
Adriannn, 29.01.2006 19:00[!]
Czasy mają dobre. Mam nadzieje że będą jeszcze lepsze!
dzordz90, 29.01.2006 20:28[!]
mysle ze podobnie jak BAR po dobrym roku 2004, teraz Renault bedzie miało problemy z dobrymi wynikami, jednak BAR dopiero w połowie sezonu zdobył pierwsze punkty, a Renault bedzie je zdobywało od początku, tylko będą to ostatnie punktowane miejsce. Wróże im 4-6 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Ferrari wróci na szczyt, jednak nie dzięki Michaelowi lecz dzieki Fellipe, jest młody, a jego talent pozwoli Ferrari zająć pierwsze lub drugie (z niewielką stratą) miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Raikonen bedzie mistrzem
rakes, 29.01.2006 21:06[!]
Bardzo odważne przepowiednie :)
Pit, 29.01.2006 21:59[!]
Dobre 4-6 miejsce, trochę kolego przesadziłeś. Sezon jest długi a Renault słynie z wytrzymałości, sądzę że pudło murowane.
Witek, 29.01.2006 23:39[!]
Żebyście się nie zdziwili!!! Myślę, że Renault obroni tytuły i odejdzie w chwale :-) Oczywiście wolałbym, by nie odchodzili- ale skoro zrezygnowali z wspierania Roberta (na 100% mieli go na oku) i nagle Fernando ogłosił nieracjonalne odejście do McLarena- powód może być wg. mnie tylko jeden!!! A wszystko przez Ghosna!!! Wrrrr....!!! A Wy co o tym sądzicie? Odejdą??? Ponoć zespół miałby wrócić do nazwy Benetton!!!

P.S Wziąłeś to z kosmosu, Dzordz90??? Renault w przyszłym sezonie będzie na MINIMALNIE 2. pozycji!!!
Matthew, 29.01.2006 23:44[!]
" Sezon jest długi a Renault słynie z wytrzymałości" tak! co zresztą udowodnili w 2004 roku na kilka wyscigów przed koncem sezonu tracąc drugie miejsce w klasyfikacji konstruktorów ;)
Jacenty_F1, 30.01.2006 14:48[!]
Dwa realne zagrożenia dla Renault. Pierwsze to Ferrari drugie to Honda jak pokazały pierwsze wyniki testów reszta poza burtą. W Mc-Larenie zawirowania. Ktoś tam prowadzi dosyć dziwną politykę a Kimi otwarcie zaczyna krytykować silnik. Williams raczej nie podskoczy. Nowe gumy i silnik. Red Bul jeszcze nie w tym roku. BMW się dopiero uczy. No więc kto oprócz Ferrari i Hondy może im zagrozić, bo na przebłyski formy ckłopaków z końca stawki nie ma co liczyć, za duża przepaść technologiczna.
slaweksz, 30.01.2006 16:33[!]
Rzeczywiscie w McLarenie na chwile obecna nie mozna mowic o powtorzeniu wynikow z sezonu 2005. Sadze jednak ze po 4 pierwszych niezbyt udanych wyscigach dojda do formy i stanal sie zespolem falczacym o mistrzostwo. Co do Renault rzeczywiscie sa bardzo dobrze przygotowani. Wszystko idzie w dobrym kierunku.Czuja ze wykonali dobra robote i to im pomaga psychicznie i mentalnie spogladac w przyszlosc. Doswiadczenie oraz bardzo dobra strategia ktore zespol Renault posiadli w sezonie 2005 moze tylko im teraz zaowocowac. Jestem czlowiekiem mocno wierzacym w nasz sukces----to slowa Alonso. Hiszpan jest piekielnie mocny i najwyrazniej widac ze glodny sukcesow. Podobnie jak przed rokiem uwazam ze dobra strategia pozwoli Renault ponownie zablysnac na poczatku tegorocznych zmagan F1.
slaweksz, 30.01.2006 16:38[!]
Patrze jedynie na Fisichelle jesli ten zawodnik jest w stanie przynajmniej na poczatku mistrzostw dotrzymac kroku Fernando to jestem pewien ze nawet Ferrari sobie nie da z nimi rade. Schumacher to juz nie ten sam czlowiek nie ta sama motywacja. Narazie to medialna otoczka powoduje ze Schumi czuje sie jak na jakims popingu. Bedzie co prawda mocniejszy w tym sezonie to napewno ale jego swiatlo w tynelu powoli gasnie. Trzeba docenic jego umiejetnosci jego determinacje oraz motywacje do tego zeby nadal wygrywac. Ale nie sadze zeby jeszce mogl kiedykolwiek zagrozic mlodym ambitnym kierowca typu Fernando Alonso. Renault wykonało swietna prace udoskonalili Aerodynamike sila docisku bolidu jest naprawde dobra. Pozostale element tak jak naprzyklad trakcja jest tylko do odpowiedniego dopasowania sie do toru. Ale wlasnie po to sa prowadzone Piatkowe treningi na torach zeby to wszystko ze soba powiazac i byc gotowym na wyscig.
slaweksz, 30.01.2006 16:42[!]
Patrzac na system klasyfikacji przed wyscigiem w sozonie 2006 to tutaj upatrywal bym bardzo duze przetasowanie dobrych kierowcow ze slabszymi. Przeciez Kimi Raikkonen i Montoya moga miec spore klopoty przejsc do pierwszej piatki. Klasyfikacje jestem o tym przekonany beda co prawda elementem rywalizacji kierowcow ale takze bedzie doskonalmy utrudnieniem dla strategow. Sadze ze najgorzystniej bedzie znalesc sie w 10 startowej ale z odrobina wiekszego zapasu paliwa. W innym przydaku kiedy Mclaren nie ma dosc szybkich silnikow moga miec z tego tytulu bardzo duze klopoty. Czasy beda napewno gorsze od konurencji. Szybki zjazd do boksow na dotankowanie tylko pogorszy ich sytuacje na torze. ---------ZAPRASZAM NA GG 3544690--------SLAWEK
Witek, 30.01.2006 16:55[!]
Dokładnie Sławek!!!
slaweksz, 30.01.2006 17:06[!]
Jeszce jest jeden dosc istotny element tej ukladanki. Patrzac na dziwna sytuacje w McLarenie, mozna tylko co prawda domniemywac ale Raikkonen poddal krytyce silnik McLarena i uwaza go jago jedynie nie poprawdzie działający element. Z sespołu uciekja inzynierowie co moze tylko swiadczyc ze jednostka napewdowa w sezonie 2006 moze byc wielka klapa. Wiec zastanawiam sie dlaczego przez ostatni tydzien Montoya byl bardzije wychwalany przez czlonkow McLarena jako kierowac ktory mogłbym potencjalnie zagrozic Raikkonenowi. COS MI SIE WYDAJE ZE W MCLARENIA SYTUACJA JEST BARDZO NIE DOBRA. W KONSEKWENCJI ODBILO SIE TO NA TESTACH NA SILNIKU. Konkurencja tylko zaciera rece gdzy jesli McLaren nie właczy sie do walki to tylko Honda bedzie w stanie zagrozic Renault. Ferrari tego napewno nie uczyni
McMarcin, 30.01.2006 17:33[!]
Slawek - nie ma co kryć dwóch faktów. Pierwszy - jednostka napędowa McLarena (Mercedes Ilmor) nie jest konkurencyjna przy v8 do silników Renault, Honda, Toyota i Ferrari. To widać na testach i to będzie widać przy pierwszych wyścigach. McLaren znajduje się w kryzysie, który uwidocznił się już w 2001 r. Drugi fakt - Raikonnen prawdopodobnie już prowadzi zaawansowane rozmowy z Ferrari (Alonso od 2007 r. będzie kierowcą McLarena). Nie wydaje mi się, aby w tej sytuacji Kimi, który ma apetyt na tytuł mistrza, chciał w jedynym teamie rywalizować z idącym na fali sukcesu z 2005 r. Hiszpanem. Przy słabej dyspozycji silników Mercedesa, Raikonen nie będzie pewnie chciał walczyć z Montoią o miejsce w McLarenie. Pytanie tylko, dokąd zmierza sam McLaren? Historia F1 wskazuje, że ten team potrafił się wygrzebać z kryzysu. Tylko za jaką cenę?
Adriannn, 30.01.2006 18:03[!]
slaweksz---> Załóż nowy temat na forum! I napisz całe fakty jakie są! Bo jak widzę to masz oczym pisać! Zastanów się nad tym!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca