F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: Obecnie nie mam wpływu na czyny Raikkonena

Szef zespołu Lotus ma jednak nadzieje, że Fin pojedzie w USA i Brazylii.
Igor Szmidt, 2 listopada 2013, wyświetlenia: 2269<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Lotusa Eric Boullier przyznaje, że nie ma praktycznie żadnego wpływu na najbliższą przyszłość Kimiego Raikkonena w zespole Lotus. Fin zagroził, że opuści dwa ostatnie wyścigi sezonu F1 z powodów finansowych, jakie wywołał zespół, a w Abu Zabi pojawił się w ostatniej chwili i już był bliski tego, aby nie ścigać się podczas tego Grand Prix.

Gerard Lopez po osiągnięciu porozumienia przekonał Raikkonena, by ten jednak wziął udział w wyścigu na Yas Marina, a Boullier dodaje, że w rękach Lopeza leży teraz wyjaśnienie tej sytuacji raz na zawsze.

Zapytany przez serwis Autosport czy jest przekonany o tym, że Raikkonen na pewno wystartuje w wyścigach w Ameryce i Brazylii, Boullier odpowiedział: „Częściowo nie mogę odpowiedzieć na to pytanie. Gerard i Kimi prowadzą dyskusję, która oczywiście zawiera naszych współudziałowców”.

Chociaż sytuacja Raikkonena pojawiła się w tym momencie, kiedy Lotus walczy o drugie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, Boullier ma nadzieje, że nie wpłynie ona na to, co będzie działo się na torze. „Mamy w Enstone niesamowitą grupę ludzi, która tworzy samochód, podczas gdy ostatni pakiet aerodynamiczny opierający się na dłuższym rozstawie osi przynosi rezultaty. My robimy to co w naszej mocy, aby mieć dobre wyniki na torze. Oczywiście, jest kilka problemów, o których wiemy od pewnego czasu i czekamy, tak jak powiedział Gerard, na nowego inwestora, z którym umowa jest bliska finalizacji. A jeśli do tego nie dojdzie, będziemy musieli wymyślić inny scenariusz”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Il Capitano, 02.11.2013 17:38[!]
Oj Eric, masz wpływ, chociażby to, że dzis daliście Kimiemu bolid który nie spełnia wymogów regulaminu co do podłogi i Kimi ma zostać wykluczony z kwalifikacji i startować z pit-lane, czy nie czasem po to aby zmniejszyć jego szanse na punkty aby wasz dług wobec Kimiego nie rósł jeszcze bardziej ?
skun, 02.11.2013 17:50[!]

Tak napewno... szczególnie, że walczą o P2 w konstruktorach, a co za tym idzie o kase, którą są dłużni Twojemu ulubieńcowi.
Babelec, 02.11.2013 17:53[!]
Faktycznie, z pewnością wolą mieć Kimiego poza punktami i nie wypłacić mu pewnej sumy kilkuset tysięcy (max. 1,25 mln) niż zyskać z 15 baniek za wyższą pozycję w klas. konstruktorów.
rno2, 02.11.2013 18:08[!]
Swoją drogą myślę, że Lotus w najbliższym czasie nie podpisze umowy z Quantum, ani z żadnym innym wielkim sponsorem. Potencjalny sponsor miałby świadomość, że jego pieniądze nie idą w rozwój auta, tylko na spłatę byłego kierowcy...
marrcus, 02.11.2013 18:35[!]
Sponsor moze wymagać ze jego pieniadze pojda na rozwój samochodu.
Ale Lotus cala swoja kase wyda na dług. Więc kasy na rozwój będzie tyle co ze sponsorów.
derwisz, 03.11.2013 00:18[!]
Lotus to niepoważny zespól. Już na początku sezonu przewidywałem, ze skończy sie tak jak zawsze czy na niedopiętym budżecie. Boulier co roku zapowiada, ze budżet ma dopięty na ostatni guzik i co roku rzesze naiwnych fanów jego zespołu wierzą w jego słowa. Naiwnych nie sieja, to sa samosiejki :P
Wystarczy poczytać co kto wypisywał na ten temat na starcie sezonu.
robertunio, 03.11.2013 10:11[!]
Lotus to swietny zespol. W kategorii budzet/wydajnosc to absolutny nr1. Wg nieoficjalnych ale dosc wiarygodnych zrodel (sokolimokiem) budzet Ferrari w tym roku to 295mln, a Lotusa tylko 155mln; przykladowo McLaren to w tym roku przyklad wzorcowego spaprania z budzetem 190mln. Kwoty w €.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca