F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: Mamy zapewniony budżet na 2014 rok

Francuz uważa, że jego zespół jest teraz znacznie bardziej stabilny finansowo.
Łukasz Godula, 20 stycznia 2014, wyświetlenia: 1908<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Lotusa, Eric Boullier uważa, że jego zespołu ma obecnie zabezpieczoną platformę finansową , która pozwoli uniknąć problemów z zeszłego roku.

Ekipa z Enstone zaliczyła kłopotliwy sezon w zeszłym roku, pomimo ukończenia go jako zespół najbardziej zagrażający Red Bullowi w walce o zwycięstwa. Złożyły się na to problemy z pieniędzmi, a Kimi Raikkonen odszedł do Ferrari z powodu niewypłacenia mu gaży zapisanej w kontrakcie.

Jednak pomimo faktu, że rok 2014 nie rozpoczyna się idealnie dla Lotusa, który ominie pierwszy test w Jerez, Boullier twierdzi, że na zapleczu sytuacja wygląda znacznie lepiej.

„Cel jest jasny: nie możemy zaliczyć kolejnego sezonu jak w 2013 roku i nie chcemy tego” – powiedział Boullier. „Chcemy stabilności długoterminowej dla tego zespołu. Razem z naszymi udziałowcami odbyliśmy wiele dyskusji i podjęliśmy wiele decyzji, a proces restrukturyzacji przebiegał przez kilka ostatnich tygodni”.

„Uważam, że zespół jest teraz w dobrej formie z kilkoma gwarancjami co do potrzeb dotyczących finansów operacyjnych. Myślę, że teraz co najmniej na 2014 rok i nieco ponad to ekipa może się ustabilizować. Może zapanować trochę ciszy, ale w dalszym ciągu możemy coś osiągać. Wiem gdzie się znajdujemy z nowym bolidem i będziemy walczyć, miejmy nadzieje o podia w nadchodzącym sezonie”.

Zespół przeszedł ostatnio roszady w kadrze zarządzającej, a dyrektor wykonawczy Patrick Louis został zastąpiony przez Matthew Cartera, bliskiego współpracownika mniejszościowego udziałowca, Andrew Ruhana.

Długotrwałe rozmowy z Quantum Motorsports dalej trwają, podczas gdy dzisiaj Lotus ogłosił, że pozyskał nowego sponsora w postaci instytucji finansowej – Saxo Bank. Przyjście do zespołu Pastora Maldonado oznacza sponsoring ze strony PDVSA, co również poprawiło stan portfela ekipy. Boullier powiedział, że jednym z największych pozytywów na 2014 jest fakt, że zespół zna dokładny budżet w jakim może operować.

„Mamy gwarantowany budżet operacyjny w tym roku, co jest dużą różnicą” – powiedział. „Oznacza to, że będziemy na swoim finansowo i mamy znacznie mocniejszą strukturę udziałowców, jak i kilku nowych sponsorów. Musimy się upewnić, że pójdziemy do przodu tak mocno jak to możliwe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Boullier E.
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ManiakF1, 20.01.2014 19:09[!]
Trzeba przyznać, że Lotus świetnie sobie radzi mając mały budżet, a teraz znacznie wspomoże ich PDVSA.
Lukasz1234, 20.01.2014 19:24[!]
@ManiakF1
Lotus nie miał i nie ma małego budżetu
ManiakF1, 20.01.2014 20:14[!]
Nie miał...a Kimiemu wypłaty nie potrafili wypłacić.
MPOWER, 20.01.2014 20:23[!]
@ManiakF1
I dalej nie wypłacili, tylko jakąś część o której Lotus milczy....
Aeromis, 20.01.2014 22:00[!]
Lotus nie miał małego budżetu, miał zupełnie przeciętny. Jeśli wierzyć budżety a myślę że można. Jak na ten budżet radzili sobie oczywiście świetnie, ale nie zapominajmy że to właśnie ich starszy model był bolidem testowym Pirelli a to miało na pewno spore znaczenie, także nie sądzę aby dokonali czegoś heroicznego.
Swoją drogą, to ciekawe jaką "marżę" weźmie Pastor, bo ostatnio to był coś niezadowolony.
Carolius, 20.01.2014 22:04[!]
ja tam nie słyszałem, by mieli problem z kasą :D
MairJ23, 21.01.2014 00:05[!]
@Aeromis heheh patrzac na Pastora i jego facjate to on wiecznie zly na cos i niezadowolony - taka juz ma mine :P
Szkoda ze jest w tym sezonie w F1 ale to niestety nie ode mnei zalezy i chyba dobrze :) ja bym namieszal w skladach :)
Lukasz1234, 21.01.2014 07:29[!]
Cytat Aeromis :
że to właśnie ich starszy model był bolidem testowym Pirelli a to miało na pewno spore znaczenie,

Zaczynasz gadać jak pewiien pan z RB, niie idz w tym kierunku, nie warto
Aeromis, 21.01.2014 09:39[!]
@Lukasz1234
Taka opinia jest całkiem powszechna i nie tylko HM o tym mówił (więc nie można się nim wymigiwać), jakby nie było w 2012 największym problemem był zakres optymalnych temperatur pracy opon i "cudem" to właśnie Lotus miał najmniejsze problemy, a w 2013 po zmianie opon to Lotus zaczął wyraziście błyszczeć. Robienie z tego anomalii jest myślę niedorzeczne. To samo zdarzenie zostało wykryte (2012) i potwierdzone (2013), jeśli coś ewidentnie zaprzecza cudowi to nie ma sensu w niego wierzyć.
SirKamil, 21.01.2014 13:18[!]
Żarciki o testach starym renault żarcikami, ale umykając na chwile ze świata baśni i przechodząc do kwestii realnych, dobrze jest widzieć zmianę w księgowaniu środków/przychodów z racji generalnego ich... posiadania.
Aeromis, 21.01.2014 14:20[!]
@SirKamil
Twa historyjka choć ładnie wygląda, to Kimi nadal w portfel zagląda.
Niestety oszukali go, tak jak merc oszukiwał w ostatnim sezonie. Sporo oszustów ostatnio:)
SirKamil, 22.01.2014 00:22[!]
Kogo obchodzi raikkonen i jego portfel:)
Aeromis, 22.01.2014 18:55[!]
Szanuj innych to inni będą szanować ciebie (w tym przypadku Lotusa).
SirKamil, 28.01.2014 01:42[!]
Nie, nie będziecie szanować ani mnie ani Lotusa (swoją drogą pokrętna logika, jak to u was, byle d0srac), a Raikkonen na szacunek nie zasłużył. Poza tym podtrzymuje... kogo obchodzą wypłaty nowego pomocnika Alonso.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca