F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bianchi i Magnussen otrzymali po dwa punkty karne po GP Malezji

Obaj kierowcy zostali ukarani za kolizje odpowiednio z Maldonado oraz Raikkonenem.
Mateusz Szymkiewicz, 30 marca 2014, wyświetlenia: 3256<< | lista | T- | T+ | >>
Jules Bianchi oraz Kevin Magnussen otrzymali po dwa punkty karne po wyścigu o Grand Prix Malezji.

Bianchi może doliczyć do swojego dorobku dwa punkty karne za spowodowanie kolizji z Pastorem Maldonado na pierwszym okrążeniu wyścigu. Francuz podczas składania się w jeden z zakrętów uderzył w koło bolidu Wenezuelczyka, po czym obydwaj się obrócili i w przypadku zawodnika Marussi była wymagana wymiana tylnej opony.

Magnussen natomiast otrzymał punkty za kontakt z Kimim Raikkonenem w początkowej fazie rywalizacji, przez który w Ferrari Fina rozerwaniu uległa opona i musiał w powolnym tempie zjeżdżać do boksu. W ostatecznym rachunku 34-latek zameldował się na mecie na dwunastej lokacie, a Duńczyk po wymianie nosa i odbyciu kary pięciu sekund postoju, dojechał dziewiąty.

Punkty karne kierowców w sezonie 2014
P.Kierowca Liczba 
1.Jules Bianchi 
2.Kevin Magnussen 
3.Valtteri Bottas 
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
10.04.2024  Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian
24.03.2024  Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
Tagi:
FIA
Bianchi J.
Magnussen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
PatrykW, 30.03.2014 13:52[!]
Jak za takie przewinienia mają być punkty karne to ja dziękuję ...
shaq, 30.03.2014 13:57[!]
To jakiś żart...
Anderis, 30.03.2014 14:10[!]
Kolejni nie rozumieją idei punktów karnych.

Punkty karne z założenia miały być przyznawane za WSZYSTKIE przewinienia, gdyż są one po to, by "przytemperować" kierowców regularnie łamiących przepisy.
TommyYse, 30.03.2014 14:12[!]
@PatrykW
2 punkt karne za urwanie głowy, 6 punktów za urwanie kilku głów na raz, 12 punktów za wysadzenie toru, dlaczego nie?!

@shaq
żaden żart

Absolutnie zasłużone kary, wystarczy zobaczyć onboardy z obu bolidów. Taka jest idea tych punktów i ja ją absolutnie popieram.
jarof1, 30.03.2014 14:15[!]
Jak tak dalej pójdzie to oprócz oszczędzania paliwa, oszczędzania opon, oszczędzania silnika i zwracania uwagi na system odzyskiwania energii, kierowcy będą jeszcze bali się jechać blisko rywala żeby go przypadkiem nie dotknąć bo będzie to kamyczek do eliminacji z jednego wyścigu...
Co to jest? To wyścigi czy jakiś cyrk na kółkach?
Może niech w ogóle nie wyjeżdżają na tor a wyniki każdego wyścigu skalkulują komputery na podstawie potencjalnego zużycia silnika, zużycia paliwa i znaku zodiaku kierowcy...
Prophet, 30.03.2014 14:26[!]
Punkty karne popieram, świetna rzecz, ale nie jestem w stanie zrozumieć jak można dać karę 5s Magnussenowi za zruinowanie wyścigu Raikkonenowi. Drive through powinien dostać za takie przewinienie... A tak postał 5s w alei, zmienili mu opony i pojechał dalej, w zasadzie żadna kara!
corey_taylor, 30.03.2014 14:37[!]
jak tak dalej pójdzie to w połowie sezonu połowa stawki będzie stopować
shaq, 30.03.2014 14:42[!]
@Prophet bez przesady. Raikkonen też nie był bez winy w tym zdarzeniu, zamknął Magnussenowi (który, owszem, był z dosyć sporo za Kimim) drzwi i Kevin nie miał gdzie uciec. Zwykłe RA, nic więcej. I mówię to ja, kibic Raikkonena.
A jeżeli za 6 takich śmiesznych przewinień można wylecieć na jeden wyścig, to jest żart. Nie krytykuję samego pomysłu punktów karnych, tylko taryfikator. To co, w Australii (zakładająć brak awarii hamulców) Kobayashi powinien dostać chyba przynajmniej 5 pkt?
jpslotus72, 30.03.2014 14:45[!]
Jak w piłce - sędzia musi na początku meczu wyznaczyć jasne granice - w jakich sytuacjach będzie gwizdał, a co będzie tolerował. I jeśli chce mieć kontrolę nad meczem, musi sam utrzymać tę miarę do ostatniej minuty - taką samą dla wszystkich (przepisy są oczywiście niezależne od sędziów, ale każdy ma taki indywidualny marginesik tolerancji - co jest twardym starciem a co już faulem, za co jest od razu żółta, a za co ustne ostrzeżenie itd.).
Jak widać, w sprawie punktów sędziowie wyznaczyli dosyć twardy kurs (tylko czy równy? - Bianchi i Magnussen wpłynęli na przebieg wyścigu u swoich rywali, Bottas miał mniejszy wpływ na ostateczny wynik kwalifikacji Ricciardo). Rzecz w tym, żeby nie zmieniali później reguł w trakcie sezonu. Chociaż jak tak dalej pójdzie, to jesienią tego czy owego tu lub ówdzie na torze nie zobaczymy... I wtedy dopiero pojawią się dyskusje.
paymey852, 30.03.2014 15:08[!]
@TommyYse
No to zobacz sobie jeszcze onboard z Vergne na którym widać kontakt z Bianchi, przez co spowodował kolizje z Maldonado.
TommyYse, 30.03.2014 15:18[!]
@paymey852
Widziałem i stwierdzam że Bianchi uderzył w Vergne, wskutek czego przebił oponę i walnął w Maldonado
paymey852, 31.03.2014 00:14[!]
Nie wiem co ty widziałeś ale Bianchi nie atakował raczej Vergnia na wstecznym. Można przeczytać przynajmniej wypowiedzi powyścigowe aby stwierdzić kto miał tylnego kapcia a kto stracił przednie skrzydło.
Nie mogę znaleźć linka ale Bruno Senna dokładnie pokazuje kto powinien dostać punkty.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca