Cytat : Zainteresowane podmioty mogą składać wnioski najpóźniej do 30 czerwca.
Nikt się nie zgłosi ...
Polacy! Zróbmy 'zrzutę' po 10 od osoby i będziemy mieli budżet na 2 lata!
A tak na poważnie to nic nie słychać o Forza Rossa. Kolles pewnie mógłby kolejny zespół 'dźwignąć' tak jak zrobił to z HRT.
Być może Stefanović będzie próbował dołączyć. Chciał to zrobić wiele razy ale mu odmówili. Czasem może być tak, że definitywnie dał sobie z tym spokój.
A co się stało z fabryką Caterhama? To chyba jedyna opcja, żeby zdążyć na przyszły sezon. Hass miał znacznie więcej czasu i też nie wiadomo w sumie na jakim są etapie, a co dopiero inny nowy zespół który miałby zaczynać teraz od zera.
Oni się na rozum z ch pozamieniali? W miesiąc zebrać ekipę do staru? Nawet mówiąc o 2017 roku to niemożliwe w miesiąc. Chyba, że znowu wygrają obietnice bez pokrycia.
No chyba ,że Renia nie rzuca słów na wiatr i ta cała selekcja jest robiona pod nich.?
Zbudować bolid F1 od zera w 9 miesięcy? Powodzenia! ;)
Jak nie wprowadzą klienckich bolidów.. to nikt nie jest w stanie tego zrobić. Swoją drogą wyobraźcie sobie, że jakiś zespół ma 2 bolidy.. jeden np. od Red Bulla drugi od ferrari;) hehe oczywiście to byłoby nierealne bo "jeśli" doszłoby do bolidow klienckich to pewnie zastrzegliby sobie, że albo dwa bolidy z jednego teamu albo wcale.;)
Albo np. pozwolić na kupno bolidów z ubiegłego roku? Jak ktoś chce to mógłby kupić i ewentualnie modyfikować pod siebie nowy bolid.
rno2, 29.05.2015 10:09 | | |
@dycjusz Jak ktoś chce kupić bolid, to niech sobie założy zespół w GP2, albo innej serii, gdzie wszystkie bolidy są takie same.
Inna sprawa, że FIA robi ten nabór przynajmniej o pół roku za późno. Chyba tylko po to, żeby mieć przed kibicami czyste sumienie, że ,,zrobili wszystko" żeby poszerzyć stawkę...
Więcej zespołów w stawce to więcej miejsc dla młodych zawodników. :)
@pawel92setter - może pozwolą na klienckie samochody już w 2016 roku?
No niestety, F1 jest jedyną (nie licząc WEC) serią, gdzie każdy zespół MUSI własną konstrukcję robić.
rno2, 29.05.2015 12:59 | | |
@Gzehoo92 Chyba stety. F1 to głównie walka konstruktorów. Mistrzostwa kierowców to tylko dodatek.
Inna sprawa, że obecnie koszt zbudowania bolidu i jego rozwoju stoi na absurdalnie wysokim poziomie i tylko 2-3 zespoły mają tyle kasy, żeby realnie walczyć o mistrzostwo. Potrzebne są restrykcje związane z budżetami zespołów.
Dwunasty zespół? Ciekawe, czy cała stawka, łącznie z Manorem, przystąpi do sezonu 2016. To dosyć optymistyczne założenie, biorąc pod uwagę, że FI czy Saubera nie stać na regularne wprowadzanie poprawek, a RBR, STR i Lotus oficjalnie są wystawione na sprzedaż. Zdecydowanie potrzeba większej ilości zespołów, a gdyby regulacje były sprzyjające dla nowych projektów, to automatycznie zgłosiłoby się więcej chętnych takich jak Haas, któremu nie potrzebna była procedura "rekrutacji".
|