F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brawn: Kluczowym celem na kolejne lata jest uproszczenie przepisów

Zdaniem Brytyjczyka obecne regulacje nie pozwalają fanom czerpać radości z widowiska F1.
Nataniel Piórkowski, 24 stycznia 2017, wyświetlenia: 1698<< | lista | T- | T+ | >>


Nowy dyrektor zarządzający do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn uważa, że kluczową kwestią w długoterminowym planie rozwoju sportu jest uproszczenie przepisów.

W poniedziałek w nocy Liberty Media oficjalnie poinformowało, że Brawn dołączy do zespołu zarządzającego serią Grand Prix, odpowiadając za kwestie sportowe.

„Zarządzam stroną sportową. Wspólnie ze wszystkimi zaangażowanymi stronami, z zespołami, z FIA i tak dalej, chcę stworzyć wizję tego, gdzie powinien znajdować się sport za kilka lat. Kierując się swoim doświadczeniem wiem, że F1 ma tendencję do impulsywnych reakcji. W tym tkwi problem: reaguje i stara się znaleźć rozwiązanie, ale rzadko towarzyszy temu wizja kolejnych trzech, pięciu lat i tego, gdzie chce się znajdować” – powiedział Brawn w rozmowie z BBC Radio 5 live.

„Sądzę, że wiemy, czego chcą fani – chcą rozrywki, chcą być blisko ścigania, chcą rozumieć, co dzieje się wokół nich. Myślę, że wszyscy się co do tego zgadzają. Chodzi o znalezienie ścieżki, dzięki której zespołom i zaangażowanym stronom uda się osiągnąć te cele” – dodał były szef teamu Mercedesa.

Brytyjczyk otwarcie przyznaje, że obecne przepisy królowej sportów motorowych są zbyt skompilowane: „Uproszczenie przepisów jest kluczowym celem na przyszłość. Przez kilka ostatnich lat śledziłem F1 jako widz i były momenty, gdy nawet ja nie byłem pewny tego, co dzieje się w trakcie wyścigu. F1 to wspaniały sport, to cudowne połączenie kierowców, ich osobowości, ich walki oraz bolidów”.

„Sądzę że fani chcą oglądać ściganie, a w ostatnim czasie nie mieli ku temu zbyt wielu okazji. W poprzednich latach widzieliśmy doskonałe pojedynki pomiędzy dwoma kierowcami tego samego zespołu. Oczywiście nie jest to wina Mercedesa. Wykonali doskonałą pracę” – kontynuował Brawn.

„Wydaje mi się jednak, że fani chcą ścigania, chcą rozumieć, co dzieje się w trakcie wyścigu. Oczywiście mamy do czynienia z różnymi typami kibiców. Stąd wynikają pewne komplikacje. Mamy fanów, którzy pojawiają się na torach, mamy fanów którzy śledzą rywalizację w telewizji, mamy fanów którzy korzystają z innych mediów. Musimy znaleźć równowagę pomiędzy tymi wszystkimi wymaganiami. Wszyscy chcemy, by ściganie było tak wielkim widowiskiem, jak tylko się da. Chcemy sprawić, że gdy przybywasz na wyścigowy weekend masz zapewnioną rozrywkę od startu aż do samego końca”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.11.2023  Brawn: Verstappen potrzebuje mocniejszego partnera zespołowego
29.09.2022  Brawn: Formuła 1 nie powróci do silników V10 czy V12
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
10.03.2022  Brawn pod wrażeniem ekstremalnej koncepcji Mercedesa
21.01.2022  Brawn: Nowe bolidy nie będą wyglądały identycznie
Tagi:
Brawn R.
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 25.01.2017 06:00[!]
no w koncu madre podejscie do tematu. podoba mi sie. zobaczymy co z tego wyniknie.
nickolas, 25.01.2017 08:13[!]
ok, narazie slogany na sztandary i jedziemy. ...ale dobrze, niech się dzieje.
Jasne jest, że reguły regułami - a życie i tak je zweryfikuje. ...albo genialny inżynier z magiczną portmonetką ;-)

Obecna F1 nie "brzmi" dobrze - prawie każda zmiana będzie dobra, więc mają dość łatwe zadanie...
Nieprawda?
gpjano, 25.01.2017 09:20[!]
Cytat :
wiem, że F1 ma tendencję do impulsywnych reakcji. W tym tkwi problem: reaguje i stara się znaleźć rozwiązanie, ale rzadko towarzyszy temu wizja kolejnych trzech, pięciu lat
Jeżeli facet to rozumie to chwała mu za to
paymey852, 25.01.2017 16:40[!]
Cytat Brawn :
W poprzednich latach widzieliśmy doskonałe pojedynki pomiędzy dwoma kierowcami tego samego zespołu. Oczywiście nie jest to wina Mercedesa

Oooooo tak.
Gdy byłeś w Ferrari to było cudowne ściganie :/
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca