|
|
|
|
|
|
Renault: Chcemy pokonać rywali efektywniejszą organizacją pracy |
Cyril Abiteboul podkreśla, że jego team stawia na jakość personelu i struktury funkcjonowania. |
|
•Nataniel Piórkowski, 5 lutego 2018, wyświetlenia: 1168 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Cyril Abiteboul przyznaje, że Renault stara się nawiązać walkę z Mercedesem, Ferrari i Red Bullem dysponując nieco mniejszymi, ale efektywniej wykorzystywanymi zasobami.
Team z Enstone kontynuuje proces zatrudniania nowych pracowników, dążąc do osiągnięcia docelowego poziomu około 750 osób. W tym roku rekrutacja ulegnie spowolnieniu, a zadaniem nowego dyrektora wykonawczego Renault Sport w F1 – Marcina Budkowskiego, będzie ustanowienie efektywnie działającej struktury organizacyjnej, jaka w nieodległej przyszłości pozwoli na walkę o tytuły.
„Wyzwanie jakie stawiam zespołowi, wszystkim pracownikom – w tym mnie samemu – to w średnio-terminowej perspektywie nawiązanie rywalizacji z czołowymi zespołami, dysponując 85% ich możliwości i zasobów. Chodzi tu nie tylko o budżet, ale także o liczebność personelu. Nie staram się doścignąć Mercedesa lub Red Bulla tylko po to, by mieć porównywalną załogę. Staram się także robić to w bardziej efektywny sposób. To zawsze było cechą wyróżniającą Renault w F1. Nie chcemy wyścigu zbrojeń”.
Abiteboul dodał, że niepewność związana z przyszłością przepisów Formuły 1 wpływa na strategię rozbudowy personelu jego zespołu. „Będziemy dokonywać wzrostu, ale jego tempo zacznie zwalniać. Szczerze mówiąc obecnie jest ono naprawdę imponujące. Trzeba jednak mieć na uwadze trudności w zarządzaniu tym procesem. Musimy zwolnić i dokonać stabilizacji, odpowiadając sobie na pytania o to co się sprawdza, a co nie. Ocenić mocne i słabe strony zespołu i zachować pewne pole manewru, aby wzmocnić aktywność w słabszych obszarach”.
„Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której za kilka lat musielibyśmy redukować nasze zasoby. Staram się kierować rozsądną oceną tego, co w perspektywie średnio i długoterminowej potrzebuje zespół, bez osłabiania naszych szans na walkę o mistrzostwa od 2020 lub 2021 roku. Sądzimy, że odpowiedni poziom to personel liczący 700 lub 750 osób” – tłumaczył.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|