F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault wybiera słabszy ale sprawdzony silnik

Testy przeprowadzone na dynamometrach potwierdziły wątpliwości co do mocniejszej wersji.
Marek Roczniak, 28 wrze?nia 2006, wyświetlenia: 1258<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Renault przywiózł do Chin dwie nieco różniące się od siebie wersje silnika RS26 V8, w tym jedną o wyraźnie lepszych osiągach w stosunku od tej użytej w wyścigu na torze Monza.

Testy przeprowadzone na dynamometrach w Viry-Chatillon we Francji potwierdziły jednak wątpliwości zespołu co do niezawodności mocniejszej wersji i ostatecznie nie zostanie ona użyta podczas zbliżającego się weekendu.

Francuska stajnia zapewnia jednak, że słabsza wersja także stanowi krok na przód w stosunku do silnika, jaki napędzał bolid Fernando Alonso we Włoszech.

Przy okazji warto wspomnieć, że zespół Super Aguri został zmuszony do wymiany silnika Hondy w bolidzie Takumy Sato po ostatnim wyścigu, przerywając tym samym 2-wyścigowy cykl. Japończyka czeka więc obniżenie pozycji startowej o 10 miejsc, jednak w praktyce straci on najwyżej 2-3 miejsca.

Kary zdołał tymczasem uniknąć Rubens Barrichello, w którego silniku także został wykryty problem. Mechanicy Hondy zdołali go jednak wyeliminować na torze w Szanghaju pod nadzorem FIA, która wyraziła zgodę na zerwanie dwóch plomb w celu wymiany wirnika w pompie olejowej.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Super Aguri
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zlatan, 28.09.2006 15:10[!]
a co kogo obchodzi super aguri przeciesz oni nic nie tracą
Maraz, 28.09.2006 15:22[!]
Więc powiem Ci, że na przykład mnie, a także wielu innych fanów F1 jako całości :)
sniezek, 28.09.2006 15:39[!]
Ja też zawsze chętnie czytam o ich perypetiach....
axel83, 28.09.2006 15:48[!]
Ale to Reno sieje propagande;) Teraz jak maja uzywac slabszego silnika to okazuje sie ze i tak jest mocniejszy:D
Kimuś, 28.09.2006 15:57[!]
A ja się pytam dlaczego Rubens nie dostanie kary. Przecież to jest naprawa silnika za co powinno dostać karę 10 miejsc do tyłu w kwalifikacjach, a może on ma jakieś względy u FIA ??
Bart, 28.09.2006 16:04[!]
LOL, na pewno ma względy, bo jeździł w Ferrari:P Po prostu naprawa określonych części silnika POD NADZOREM FIA jest dozwolona.
hide, 28.09.2006 16:30[!]
Jestem fanem Ferrari ale Zlatan Formula 1 to nie tylko najlepsze teamyF1 to jedna wielka rodzina dzieki ktorej niemal co dwa tygodnie mozemy sieszyc sie pieknia zycia:) Super Aguri zostaw w spokoju bo sa okej tak jak zreszta kazdy inny team.
Ulver, 28.09.2006 18:05[!]
Zlatan, co chcesz od Super Aguri? Może za trzy - cztery lata to oni będą wymiatać? Zresztą, zespołów mogłoby być nawet więcej - więcej kierowców i więcej by się działo na torze:)
rafaello85, 28.09.2006 19:21[!]
Kimuś...

Takie praktyki są dozwolone. W tym sezonie Michaelowi Schumacherowi przed jakimś GP, też naprawiali coś w silniku pod nadzorem FIA.
Maximus, 28.09.2006 20:14[!]
Renault użyje tych silników pewnie w ostatnim GP. Będą musiały wytrzymać tylko jeden weekend...
Sylas, 29.09.2006 08:22[!]
Maximus - masz zupełną rację. Raczej nie mogą zrobić inaczej jak chcą powalczyć o mistrzostwo. Ale i tak będą musieli stawić czoło startowi z silnikiem w nowej specyfikacji. Pytanie tylko, czemu tak cicho na temat Ferrari, i czy oni nie szykują jakiejś nowej jednostki przed zamrożeniem zmian.
MadKaras...psycho fan MS, 30.09.2006 01:49[!]
przed zamrozeniem zmian???
co to oznacza???rozwin prosze Sylas
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca