| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata |
|
1. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F2002 | | 1:36,249 | - | - |
2. | 2 | Rubens Barrichello | Ferrari F2002 | | 1:36,650 | 0,401 | 0,401 |
3. | 4 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-17 | | 1:36,652 | 0,002 | 0,403 |
4. | 3 | David Coulthard | McLaren MP4-17 | | 1:36,930 | 0,278 | 0,681 |
5. | 5 | Ralf Schumacher | Williams FW24 | | 1:37,167 | 0,237 | 0,918 |
6. | 14 | Jarno Trulli | Renault R202 | | 1:37,281 | 0,114 | 1,032 |
7. | 8 | Felipe Massa | Sauber C21 | | 1:37,533 | 0,252 | 1,284 |
8. | 9 | Giancarlo Fisichella | Jordan EJ12 | | 1:37,601 | 0,068 | 1,352 |
9. | 24 | Mika Salo | Toyota TF102 | | 1:37,612 | 0,011 | 1,363 |
10. | 11 | Jacques Villeneuve | BAR 004B | | 1:37,628 | 0,016 | 1,379 |
11. | 7 | Nick Heidfeld | Sauber C21 | | 1:37,685 | 0,057 | 1,436 |
12. | 10 | Takuma Sato | Jordan EJ12 | | 1:37,709 | 0,024 | 1,460 |
13. | 25 | Allan McNish | Toyota TF102 | | 1:37,734 | 0,025 | 1,485 |
14. | 15 | Jenson Button | Renault R202 | | 1:37,775 | 0,041 | 1,526 |
15. | 6 | Juan Pablo Montoya | Williams FW24 | | 1:38,226 | 0,451 | 1,977 |
16. | 16 | Eddie Irvine | Jaguar R3B | | 1:38,284 | 0,058 | 2,035 |
17. | 12 | Olivier Panis | BAR 004B | | 1:38,344 | 0,060 | 2,095 |
18. | 17 | Pedro de la Rosa | Jaguar R3B | | 1:38,358 | 0,014 | 2,109 |
19. | 23 | Mark Webber | Minardi PS02 | | 1:39,208 | 0,850 | 2,959 |
20. | 22 | Alex Yoong | Minardi PS02 | | 1:41,132 | 1,924 | 4,883 |
| |
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:42,986 |
|
Kierowcy Ferrari – Michael Schumacher i Rubens Barrichello podczas rozgrzewki bezpośrednio poprzedzającej Grand Prix Japonii ponownie uzyskali najlepsze czasy. Na trzeciej i czwartej pozycji uplasowali się kierowcy z zespołu McLaren – Kimi Raikkonen oraz David Coulthard, piąty był Ralf Schumacher (Williams), natomiast pierwszą szóstkę zamknął Jarno Trulli (Renault). Ponadto w pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze Felipe Massa (Sauber), Giancarlo Fisichella (Jordan), Mika Salo (Toyota) i Jacques Villeneuve (BAR). Drugi kierowca Toyoty – Allan McNish, który podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej zaliczył groźny wypadek, otrzymał co prawda zgodę na wzięcie udziału w rozgrzewce, ale po kolejnych badaniach przeprowadzonych po tuż po jej zakończeniu prof. Sid Watkins zalecił, aby Szkot zrezygnował jednak z udziału w wyścigu.
|