F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Ferrari znajduje się między młotem a kowadłem

Austriak rozumie dylematy Scuderii w zakresie wydawania poleceń zespołowych.
Nataniel Piórkowski, 10 lipca 2022, wyświetlenia: 1200<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem Toto Wolffa Ferrari znajduje się między młotem a kowadłem próbując zarządzać rywalizacją Charlesa Leclerca z Carlosem Sainzem.

Sobotni sprint po raz kolejny pokazał, iż zawodnicy Scuderii mają wolną rękę w rywalizacji na torze. Ich pojedynek okazał się jednak prezentem dla Maxa Verstappena, który na początku zawodów zbudował bezpieczną przewagę na prowadzeniu i nie oddał pozycji lidera aż do samej mety.

Po opuszczeniu kokpitu Leclerc stwierdził, że jego zespół nie może sobie pozwolić na powtórzenie tego typu pojedynku w niedzielnym wyścigu, jeśli myśli o odniesieniu zwycięstwa w GP Austrii.

Wolff sugeruje, że Ferrari podjęło dobrą decyzję, pozwalając swym kierowcom na otwartą walkę. Zdaniem Austriaka Mattia Binotto zebrałby jeszcze większą krytykę, gdyby postanowił wydać polecenia zespołowe. „Myślę, że był to dobry wybór. Prawdę mówiąc był to jedyny ekscytujący punkt tego wyścigu. Dobrze się to oglądało”.

„Wiadomo, że trzeba myśleć o mistrzostwach. Tak czy owak zawsze winny jest zespół. Jeśli pozwolisz się im ścigać, wszyscy powiedzą, że przegrywasz z głównym rywalem. Jeśli nie pozwolisz, zbierzesz jeszcze większe baty za polecenia zespołowe na tak wczesnym etapie sezonu. Jesteś więc między młotem a kowadłem. Wiem, co zrobilibyśmy z tym w Mercedesie... Ale nie powiem wam tego”.

Binotto broni podejścia Ferrari i przekonuje, że był zadowolony widząc walkę swych kierowców. „Maksymalizując zdobycze punktowe zespołu, maksymalizujemy możliwości kierowców, odbierając punkty konkurentom. Priorytet ma najszybszy bolid na torze. Wierzymy, że jest to najwłaściwsze podejście na tym etapie kampanii”.

„Jeśli w późniejszej fazie jeden z dwóch kierowców będzie miał zdecydowanie większe szanse, z pewnością zapewnimy mu maksymalny priorytet. Teraz tak nie jest. Musimy sobie z tym jakoś radzić”.

„Mimo tego cieszę się widząc dwóch naszych kierowców, prowadzących walkę na torze. Gdyby wydane zostały polecenia zespołowe, wszyscy by nas o nie obwiniali. Zresztą tak samo jest w przypadku, gdy pozwalam na walkę. Niezależnie od tego co zrobisz, wszyscy powiedzą, że nie powinno mieć to miejsca”.

„Pamiętajcie, że dwadzieścia lat temu usłyszałem tutaj gwizdy z trybun. Byłem wtedy na torze. Ta kwestia jest zawsze bardzo delikatna. Wiadomo jednak, że po wyścigu każda osoba będzie miała swoją opinię na temat tego, jak radzić sobie z takimi sytuacjami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Wolff T.
Binotto M.
Sainz C.
Leclerc C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca