|
|
|
|
|
|
Densham nie obawia się nowych przepisów dot. skrzyni biegów |
Anglik mówi, że nie jest to dla Renault "problem nie do pokonania". |
|
•Konrad Házi, 2 grudnia 2007, wyświetlenia: 1850 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Tim Densham twierdzi, że nowe przepisy dotyczące skrzyń biegów nie będą miały większego wpływu na osiągi. W celu zredukowania kosztów FIA wprowadziła zmiany w regulaminie na przyszły rok, które nakazują każdemu kierowcy korzystania z tej samej skrzyni biegów przez cztery kolejne wyścigi.
Bez kary wymienione będą mogły być jedynie uszkodzone biegi, natomiast wymiana całej skrzyni biegów będzie oznaczała cofnięcie kierowcy o pięć miejsc do tyłu na starcie. Podczas gdy zmiana ta wydaje się być dość znacząca, główny projektant francuskiego zespołu powiedział, że nie jest to „problem nie do pokonania” dla Renault.
„Na początek trzeba stwierdzić, że regulamin techniczny powoduje, że nie mamy wpływu na wiele rzeczy i po prostu musimy się do nich dostosować. Jednak wytrzymałość naszej tegorocznej skrzyni biegów nie była daleka od ideału.” – powiedział Densham. Ujawnił również, że skrzynia biegów przygotowywana dla samochodu Renault R28 nie będzie znacznie różniła się od tegorocznej i nie będzie wykorzystywana ostrożniej. „Nie zamierzamy tego robić.” – tłumaczy Densham. „Powinna być tak szybka, jak ta wykorzystywana w tym sezonie”.
Źródło: F1-Live.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|