|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1961 | 6 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,810 km Liczba okrążeń: 15 Pełny dystans: 342,150 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 9:14,000 - Mike Hawthorn (Ferrari), 1958 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 9:09,200 - Stirling Moss (Vanwall), 1958 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 145,338 km/h - Tony Brooks (Vanwall), 1958 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 4 | Phil Hill | Ferrari 156 | | 8:57,800 | - | - | 152,689 | 10 |
2. | 3 | Wolfgang von Trips | Ferrari 156 | | 8:59,900 | 2,100 | 2,100 | 152,095 | 10 |
3. | 7 | Stirling Moss | Lotus 18/21 | | 9:01,000 | 3,200 | 1,100 | 151,786 | 13 |
4. | 6 | Willy Mairesse | Ferrari 156 | | 9:04,100 | 6,300 | 3,100 | 150,921 | 12 |
5. | 18 | John Surtees | Cooper T53 | | 9:06,100 | 8,300 | 2,000 | 150,368 | 12 |
6. | 14 | Jim Clark | Lotus 21 | | 9:07,200 | 9,400 | 1,100 | 150,066 | 10 |
7. | 9 | Dan Gurney | Porsche 718 | | 9:10,000 | 12,200 | 2,800 | 149,302 | 10 |
8. | 2 | Bruce McLaren | Cooper T55 | | 9:10,100 | 12,300 | 0,100 | 149,275 | 12 |
9. | 5 | Richie Ginther | Ferrari 156 | | 9:18,100 | 20,300 | 8,000 | 147,135 | 5 |
10. | 19 | Roy Salvadori | Cooper T53 | | 9:18,300 | 20,500 | 0,200 | 147,082 | 11 |
11. | 11 | Hans Herrmann | Porsche 718 | | 9:20,000 | 22,200 | 1,700 | 146,636 | 11 |
12. | 8 | Jo Bonnier | Porsche 718 | | 9:22,000 | 24,200 | 2,000 | 146,114 | 4 |
13. | 28 | Jackie Lewis | Cooper T53 | | 9:22,600 | 24,800 | 0,600 | 145,958 | 11 |
14. | 16 | Tony Brooks | BRM P48/57 | | 9:24,300 | 26,500 | 1,700 | 145,518 | 6 |
15. | 31 | Carel Godin de Beaufort | Porsche 718 | | 9:27,400 | 29,600 | 3,100 | 144,723 | 10 |
16. | 37 | Tony Marsh | Lotus 18 | | 9:29,300 | 31,500 | 1,900 | 144,240 | 10 |
17. | 32 | Lorenzo Bandini | Cooper T53 | | 9:40,500 | 42,700 | 11,200 | 141,457 | 10 |
18. | 17 | Graham Hill | BRM P48/57 | | 9:41,600 | 43,800 | 1,100 | 141,190 | 1 |
19. | 20 | Maurice Trintignant | Cooper T51 | | 9:41,900 | 44,100 | 0,300 | 141,117 | 8 |
20. | 33 | Tony Maggs | Lotus 18 | | 9:44,500 | 46,700 | 2,600 | 140,489 | 8 |
21. | 27 | Gerry Ashmore | Lotus 18 | | 9:46,100 | 48,300 | 1,600 | 140,106 | 12 |
22. | 15 | Innes Ireland | Lotus 21 | | 9:48,000 | 50,200 | 1,900 | 139,653 | 1 |
23. | 30 | Ian Burgess | Cooper T53 | | 9:53,600 | 55,800 | 5,600 | 138,336 | 10 |
24. | 26 | Wolfgang Seidel | Lotus 18 | | 10:51,900 | 114,100 | 58,300 | 125,964 | 1 |
25. | 38 | Bernard Collomb | Cooper T53 | | 10:54,500 | 116,700 | 2,600 | 125,464 | 9 |
| |
107% najlepszego czasu: 9:35,446 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|