|
|
|
|
|
|
Marlboro British Grand Prix 1979 | 14 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,490 - James Hunt (McLaren), 1977 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,600 - James Hunt (McLaren), 1977 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,807 km/h - James Hunt (McLaren), 1977 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 28 | Clay Regazzoni | Williams FW07 | | 1:14,400 | - | - | 228,339 | 39 |
2. | 27 | Alan Jones | Williams FW07 | | 1:14,890 | 0,490 | 0,490 | 226,845 | 8 |
3. | 3 | Didier Pironi | Tyrrell 009 | | 1:15,050 | 0,650 | 0,160 | 226,361 | 66 |
4. | 16 | Rene Arnoux | Renault RS12 | | 1:15,110 | 0,710 | 0,060 | 226,180 | 31 |
5. | 7 | John Watson | McLaren M29 | | 1:15,120 | 0,720 | 0,010 | 226,150 | 66 |
6. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RS11 | | 1:15,180 | 0,780 | 0,060 | 225,970 | 6 |
7. | 4 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 009 | | 1:15,420 | 1,020 | 0,240 | 225,251 | 61 |
8. | 12 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T4 | | 1:15,500 | 1,100 | 0,080 | 225,012 | 53 |
9. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11 | | 1:15,530 | 1,130 | 0,030 | 224,923 | 39 |
10. | 25 | Jacky Ickx | Ligier JS11 | | 1:15,730 | 1,330 | 0,200 | 224,329 | 66 |
11. | 11 | Jody Scheckter | Ferrari 312T4 | | 1:16,020 | 1,620 | 0,290 | 223,473 | 38 |
12. | 18 | Elio de Angelis | Shadow DN9 | | 1:16,080 | 1,680 | 0,060 | 223,297 | 61 |
13. | 20 | Keke Rosberg | Wolf WR7 | | 1:16,390 | 1,990 | 0,310 | 222,390 | 36 |
14. | 8 | Patrick Tambay | McLaren M28 | | 1:16,420 | 2,020 | 0,030 | 222,303 | 60 |
15. | 2 | Carlos Reutemann | Lotus 79 | | 1:16,590 | 2,190 | 0,170 | 221,810 | 21 |
16. | 31 | Hector Rebaque | Lotus 79 | | 1:17,240 | 2,840 | 0,650 | 219,943 | 63 |
17. | 30 | Jochen Mass | Arrows A2 | | 1:17,400 | 3,000 | 0,160 | 219,488 | 35 |
18. | 5 | Niki Lauda | Brabham BT48 | | 1:17,620 | 3,220 | 0,220 | 218,866 | 9 |
19. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A2 | | 1:18,130 | 3,730 | 0,510 | 217,438 | 43 |
20. | 17 | Jan Lammers | Shadow DN9 | | 1:18,250 | 3,850 | 0,120 | 217,104 | 55 |
21. | 22 | Patrick Gaillard | Ensign N179 | | 1:18,400 | 4,000 | 0,150 | 216,689 | 58 |
22. | 14 | Emerson Fittipaldi | Copersucar F5A | | 1:18,930 | 4,530 | 0,530 | 215,234 | 7 |
23. | 1 | Mario Andretti | Lotus 79 | | 1:21,360 | 6,960 | 2,430 | 208,805 | 2 |
24. | 6 | Nelson Piquet | Brabham BT48 | | 1:26,360 | 11,960 | 5,000 | 196,716 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:19,608 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|