F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio do Brasil 200231 marca
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,780 - Michael Schumacher (Ferrari), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,755 - Michael Schumacher (Ferrari), 2000
Największa średnia prędkość wyścigu:
199,633 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2000
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozgrzewka  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F20021:15,866--
2. 17Pedro de la RosaJaguar R31:16,3910,5250,525
3. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:16,5430,1520,677
4. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:16,5580,0150,692
5. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:16,6080,0500,742
6. 2Rubens BarrichelloFerrari F20011:16,6660,0580,800
7. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:16,6790,0130,813
8. 20Heinz-Harald FrentzenArrows A231:17,0070,3281,141
9. 25Allan McNishToyota TF1021:17,2220,2151,356
10. 21Enrique BernoldiArrows A231:17,2900,0681,424
11. 15Jenson ButtonRenault R2021:17,3610,0711,495
12. 8Felipe MassaSauber C211:17,3710,0101,505
13. 7Nick HeidfeldSauber C211:17,4120,0411,546
14. 12Olivier PanisBAR 0041:17,4820,0701,616
15. 16Eddie IrvineJaguar R31:17,4960,0141,630
16. 11Jacques VilleneuveBAR 0041:17,6760,1801,810
17. 14Jarno TrulliRenault R2021:17,6760,0001,810
18. 24Mika SaloToyota TF1021:17,9940,3182,128
19. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:18,0070,0132,141
20. 22Alex YoongMinardi PS021:18,5690,5622,703
21. 23Mark WebberMinardi PS021:19,0340,4653,168
22. 10Takuma SatoJordan EJ121:19,0710,0373,205
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:21,176

Podczas przygotowań do dzisiejszego wyścigu najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał Michael Schumacher. Kierowca Ferrari był jednym z bardziej aktywnych kierowców podczas 30-minutowej rozgrzewki i nie ma się temu specjalnie co dziwić, ponieważ ze względu na zademonstrowaną podczas sesji kwalifikacyjnej przewagę bolidów Williams Niemiec z pewnością chciał się jak najlepiej przygotować do wyścigu.

Dosyć niespodziewanie drugi czas uzyskał kierowca z zespołu Jaguar – Pedro de la Rosa, jednak nie była to jedyna sensacja podczas dzisiejszej rozgrzewki, ponieważ jej przebieg na trzy minuty przed końcem zakłócił dosyć niespodziewany i zarazem groźny wypadek. Zapoczątkował go Enrique Bernoldi, który stracił kontrolę nad swoim bolidem podczas pokonywania sekwencji zakrętów "Senna S" i wpadł na bandę. Bolid prowadzony przez Brazylijczyka po odbiciu od bandy zatrzymał się na środku toru i z okolic silnika zaczęły wydobywać się płomienie. Kilku innych kierowców zdołało bezpiecznie ominąć wrak bolidu Arrows, a następnie na miejscu wypadku zjawił się samochód z ekipą medyczną. Tymczasem nadjeżdżający Nick Heidfeld zbyt późno zorientował się, że tor jest zablokowany i chociaż zdołał wyminąć bolid Brazylijczyka, to jednak nie udało mu się już niestety uniknąć zderzenia z drzwiami Mercedesa ekipy medycznej, które chwilę wcześniej otworzył kierowca. Na szczęście nikt nie ucierpiał podczas tego całego incydentu i pozostaje mieć nadzieję, że przebieg wyścigu nie będzie obfitował w podobne zdarzenia.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca