|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio Heineken do Brasil 2018 | 11 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:08,322 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,044 - Max Verstappen (Red Bull), 2017 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:07,281 | - | - | 230,561 | 6 |
2. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF71H | | 1:07,374 | 0,093 | 0,093 | 230,243 | 6 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:07,441 | 0,067 | 0,160 | 230,014 | 6 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF71H | | 1:07,456 | 0,015 | 0,175 | 229,963 | 6 |
5. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB14 | | 1:07,778 | 0,322 | 0,497 | 228,871 | 6 |
6. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB14 | | 1:07,780 | 0,002 | 0,499 | 228,864 | 6 |
7. | 9 | Marcus Ericsson | Sauber C37 | | 1:08,296 | 0,516 | 1,015 | 227,135 | 6 |
8. | 16 | Charles Leclerc | Sauber C37 | | 1:08,492 | 0,196 | 1,211 | 226,485 | 6 |
9. | 8 | Romain Grosjean | Haas VF-18 | | 1:08,517 | 0,025 | 1,236 | 226,402 | 6 |
10. | 10 | Pierre Gasly | Toro Rosso STR13 | | 1:09,029 | 0,512 | 1,748 | 224,723 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|