F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Powrót do formy stanowi wielką motywację dla Renault

"Udowodniliśmy, że możemy szybciej rozwijać się od rywali, nawet od tych najlepszych".
Marek Roczniak, 28 pa?dziernika 2008, wyświetlenia: 1990<< | lista | T- | T+ | >>
Szef działu inżynierii w zespole RenaultPat Symonds powiedział, że zdecydowana poprawa wyników w drugiej połowie sezonu 2008 dała całej francusko- angielskiej ekipie wielki zastrzyk motywacji po słabszym niż się spodziewali początku tegorocznych mistrzostw.

„To było rozczarowujące, że rozpoczęliśmy rok bardziej z tyłu, niż się spodziewaliśmy i gdyby taka sytuacja utrzymała się do końca, byłoby to dla nas bardzo przygnębiające.” – powiedział Symonds. „Były powody takiego stanu, ale tym konkretnym przypadku liczyły się fakty, a nie powody tych faktów”.

„Sposób, w jaki odwróciliśmy sytuację dał nam ogromny zastrzyk motywacji, gdyż udowodniliśmy, że możemy szybciej rozwijać się od rywali, nawet od tych prowadzących w mistrzostwach, ponieważ znacznie przybliżyliśmy się do nich. Myślę, że to świetna wiadomość dla nas przed następnym sezonem, w którym wprowadzonych zostanie tak wiele nowych czynników, ponieważ pokazaliśmy, że możemy przejąć inicjatywę w tego typu sprawach”.

Pomimo zrealizowania celu założonego na drugą połowę sezonu, Symonds przyznał jednak, że ma mieszane odczucia, gdyż miał nadzieję, iż Renault będzie szybkie w tym roku już od samego początku. „Lubię wyznaczać sobie bardzo ambitne cele i nasze dążenie od połowy sezonu do zajęcia czwartego miejsca w mistrzostwach z trzecim najszybszym samochodem w stawce nie było tak ambitnym celem, jak bym sobie tego życzył w normalnych okolicznościach.” – dodaje Symonds.

„Jednakże w tamtym momencie sezonu był to trudny cel i jestem zadowolony, że pierwsza część tego zamierzenia była zarówno realna, jak i została udowodniona – zagwarantowaliśmy sobie czwarte miejsce i nikt nam go już nie odbierze. Druga część jest prawdopodobnie subiektywna, chociaż wydaje mi się, że w kilku ostatnich wyścigach pokazaliśmy, iż mamy trzeci najszybszy samochód w stawce, tak więc w moich oczach zrealizowaliśmy obydwa nasze zamierzenia”.

Źródło: GPUpdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2023  Symonds: Silniki na sezon 2026 wyrównają szanse producentów
29.09.2022  Symonds: Silniki w 2026 roku nie spowolnią Formuły 1
11.12.2021  Brawn i Symonds odejdą z Formuły 1 w 2022 roku
02.11.2021  Symonds: Celujemy w mniejsze i lżejsze bolidy na sezon 2026
23.10.2021  Symonds: Nowe bolidy F1 wcale nie muszą być wolniejsze od obecnych
Tagi:
Symonds P.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca