F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Khan i Hewlett-Packard dołączają do Renault

Khan będzie prowadził zeszłoroczny bolid R28 podczas pokazów ulicznych i w weekendy WSbR.
Marek Roczniak, 28 stycznia 2009, wyświetlenia: 2729<< | lista | T- | T+ | >>
Wczoraj zespół Renault zaprezentował swoim partnerom nowy bolid R29 na Polach Elizejskich w Paryżu, gdzie ogłosił przy okazji, że jego kierowcą podczas pokazów ulicznych będzie w tym roku Adam Khan. Francuska stajnia zyskała również nowego partnera technicznego, którym jest firma Hewlett-Packard.

Khan jest 23-letnim kierowcą wyścigowym z Wielkiej Brytanii, który wystartował w czterech wyścigach GP2 Asia Series w sezonie 2008. Jego powiązania z Pakistanem umożliwiły mu także starty w serii A1GP w ekipie tego kraju w sezonach 2005/06 i 2007/08, ale tu również nie odniósł większych sukcesów. Lepiej wiodło mu się w ubiegłym roku w Euroseries 3000, jednak nie miał tam zbyt silnej konkurencji.

„To dla mnie zaszczyt i nie mogę się już doczekać pierwszej jazdy.” – powiedział Khan, który poza pokazami ulicznymi będzie mógł także poprowadzić bolid F1 podczas okrążeń pokazowych w weekendy wyścigowe World Series by Renault. „Zostałem bardzo ciepło powitany w zespole i wszyscy byli dla mnie pomocni oraz przyjacielscy. To będzie niesamowite, móc poprowadzić R28 ulicami najbardziej znanych miast i pozwolić widzom doświadczyć z bliska moc i szybkość bolidu F1”.

Tymczasem zawarcie umowy z Hewlett-Packard tak skomentował szef zespołu Flavio Briatore: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że HP wzmocniło grono naszych partnerów technicznych. Znaczenie technologii informatycznych w Formule Jeden jest dobrze znane i staramy się zaspokoić nasze potrzeby w tym obszarze dzięki współpracy z najbardziej prestiżowymi firmami na świecie”.

Źródło: RenaultF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Briatore F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Jędruś, 28.01.2009 12:38[!]
No czyli ploty o wycofaniu Renault całkowicie bezpodstawne ...
HP to naprawdę mocna i uznana firma. ING chce ograniczyć wkład w F1 ( także ten sponsorki dla Renault ) to ci znaleźli już sponsora który zajmie jego miejsca reklamowe na bolidzie. I bardzo dobrze.

Miejmy nadzieję , że BMW też niedługo znajdzie nowych sponsorów.

Co do Khana to klasowy kierowca nie jest, nie jest też nawet na poziomie Yamamoto :D
Ale jak na jazdy pokazowe w zupełności wystarczy, zwłaszcza , że pewnie za to sporo zabulił.
fernandof1, 28.01.2009 12:48 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
No i znowu ujrzymy Litery HP dawno nie widziałem HP ostatnio NA FW27 i i mam nadzieje że BMW tez znajdzie jakiegos nowego sponsora :P
DarkArt, 28.01.2009 12:51[!]
A ja sie glowilem gdzie bylo ostatnio napisane Ha Pe;) COs bialo niebieskie mi sie kolatalo po glowie.. :) Dzieki Fernandof1 :)
barteks2, 28.01.2009 13:16[!]
Hewlett-Packard nie istnieje już od killku lat, skrótu HP nie rozwija się, podobnie jak w przypadku IBM.
Maraz, 28.01.2009 13:26[!]
W komunikacie prasowym Renault jest Hewlett-Packard i na oficjalnej stronie firmy też nadal się pojawia pełna nazwa (np. w stopce), a że generalnie używa się skrótu to już inna sprawa. Nie można jednak powiedzieć, że Hewlett-Packard nie istnieje. Równie dobrze można by powiedzieć, że Bayerische Motoren Werke AG nie istnieje, skoro używa się wszędzie skrótu...
DarkArt, 28.01.2009 14:25[!]
Fabbrica Italiana di Automobili Torino tez nie istnieje bo uzywa sie skrotu Fiat...
paolo, 28.01.2009 14:55[!]
Hewlett-Packard czyli HP istnieje i ma się dobrze. Skrót nie ma nic do rzeczy. Nie wiem o czym dyskutujecie, ale prawdopodobnie chodzi o to, że sponsorem Williamsa był kiedyś Compaq, który został przejęty przez HP łącznie z powierzchnią reklamową na bolidzie. Poza tym Compaq nie zniknął z powierzchni ziemi bo HP nadal sprzedaje komputery Compaq tyle, że obecnie nazywają się HP Compaq (analogicznie do modeli np. HP Pavillion). IBM to inna bajka. Sprzedali po prostu dział PC Chińczykom (Lenovo).

Zaangażowania HP nie można porównywać z ING. Oni nie są sponsorem jak za czasów Williamsa tylko partnerem technicznym (w uproszczeniu sprzęt za drobną reklamę).
barteks2, 28.01.2009 15:27[!]
Maraz, 28.01.2009 16:09[!]
To chyba były tylko plotki, news opiera się zresztą na doniesieniach gazety, a nie faktach. Nawet w komentarzu ktoś tam napisał, że to nieprawda. Na oficjalnej stronie HP pisze w stopce: Hewlett-Packard Development Company, L.P.
paolo, 28.01.2009 17:13[!]
barteks2: polecam po prostu www.hp.com

Maraz: "Poprawna polszczyzna źródłem sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym" :)
A.S., 28.01.2009 21:40[!]
Zaczynam odnosić wrażenie, że teraz, aby najłatwiej dostać się do F1 to trzeba pochodzić z jakiegoś egzotycznego (najlepiej islamsko – azjatyckiego) kraju. Umiejętności schodzę na dalszy plan. Chociaż może żabojadom nie ma co się dziwić. U nich w kraju islamiści stanowią spore lobby (no i dużą siłę nabywczą owoców francuskiej marki).
Kto był we Francji to wie. Rodowity Francuz Renault nie kupi, bo to szmelc, co tylko ładnie się świec jak jest nowy (wiem, bo sam miałem dwie renówki w życiu) i jeżdżą tym tam tylko same araby.
Huckleberry, 29.01.2009 08:50[!]
A.S. nie przesadzaj. Może i Fracuzi chcieliby jeździć czymś lepszym ale sam znam kilku rodowitych Francuzów [nie Arabów jakbyś się pytał] i wszyscy jeżdżą Renówkami albo Citroenami bo jeśli chodzi o samochody w normalnej cenie to wybierają krajowy przemysł. A jeden nawet zmienił A8 na C6 jak mu ukradli Audi w Polsce i teraz jest zadowolony i spokojnie wchodzi do sklepu, bez strachu że po wyjściu będzie musiał zamawiać taksówkę ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca