|
|
|
|
|
|
Jaka tajemnica kryje się za udanymi startami kierowców Renault? |
|
•Marek Roczniak, 13 marca 2004, wyświetlenia: 934 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
W zeszłym roku mówiło się, że bolidy zespołu Renault wyposażone są w najlepszy systemem kontroli startu i dlatego kierowcy z tej stajnie mieli zwykle bardzo udane starty. W tym sezonie stosowanie systemu "launch control" jest już zabronione, jednak mimo to zarówno Fernando Alonso, jak i Jarno Trulli już w pierwszym wyścigu popisali się nie mniej udanymi startami. Według niektórych znawców tematu francuska stajnia znalazła jakiś inny sposób na ograniczenie poślizgu tylnych kół podczas rozpędzania się od 0 do 100 km/h. Inne źródła z kolei sugerują, iż jest to zasługa sposobu, w jaki bolid R24 wykorzystuje opony Michelin. Podobno w Australii tylko zespół Renault zdecydował się na użycie najbardziej miękkich opon. Zapytany o to tuż po wyścigu Trulli powiedział tylko tyle: „Dokonaliśmy innego wyboru w stosunku do reszty, ale nie mogę nic więcej na ten temat powiedzieć”.
Źródło: F1Racing.net
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|