F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hartley przyznaje, że nie jest gotowy na F1

"Już od jakiegoś czasu wiedziałem, że Alguersuari dostanie posadę w Toro Rosso".
Bartosz Pyciarz, 21 lipca 2009, wyświetlenia: 2162<< | lista | T- | T+ | >>
Brendon Hartley przyznał, że nie koncentruje się na odzyskaniu posady testera w zespole Red Bull Racing. Kiedy został zwolniony z roli kierowcy rezerwowego w obu zespołach Red Bulla po wyścigu na Silverstone, młody Nowozelandczyk twierdził, że chce stopniowo rozwijać swoją karierę w wyścigach bolidów jednomiejscowych.

Jednakże zaledwie jeden wyścig po GP Wielkiej Brytanii, jego następca Jaime Alguersuari został awansowany na drugiego kierowcę wyścigowego Scuderii Toro Rosso, gdzie zastąpi zwolnionego Sebastiena Bourdaisa. „Już od jakiegoś czasu wiedziałem, że Alguersuari dostanie posadę w Toro Rosso, a kiedy pierwszy raz usłyszałem tę wiadomość, byłem oczywiście rozczarowany” – powiedział Hartley agencji NZPA.

„W rzeczywistości sądzę jednak, że w tym momencie objęcie posady kierowcy wyścigowego w Formule Jeden byłoby bardzo złą decyzją dla mnie. Nie upatrywałem w sobie następcy Bourdaisa, ponieważ czuję że nie zasługuję jeszcze w tym momencie na miejsce w Formule 1. Gdyby udało mi się zapewnić sobie już teraz fotel kierowcy to owszem – byłoby to miłe, ale cały czas powtarzam sobie: co będą inni mówić, jeśli się okaże, że tak naprawdę nie zasługuję jeszcze na miejsce w F1”.

Hartley przyznał też, że powrót do roli trzeciego kierowcy nie jest w tej chwili dla niego priorytetem. „W tym momencie ważniejsze jest, abym osiągał dobre wyniki i poprawiał się” – przyznał Nowozelandczyk, odnosząc się do swoich startów w F3 Euro Series i WSbR. „Bycie trzecim kierowcą zespołu Formuły Jeden było jednym z moich celów i było to bardzo miłe, ale ostatecznie podjęliśmy decyzję, że to dla mnie zbyt wiele w tym momencie”.

Hartley nie odniósł się specjalnie do domniemanego wsparcia finansowego dla Alguersuariego ze strony firm Repsol i La Caixa w wysokości dwóch milionów euro za start na Hungaroringu, ale twierdzi że jest „wiele powodów” dla których sam nie pojawił się jeszcze na starcie do wyścigu grand prix. „W grę wchodzi wiele kwestii politycznych, a także dotyczących pieniędzy i sponsoringu, kiedy próbujesz ubiegać się o miejsce w F1”.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.06.2019  Hartley pełni obowiązki kierowcy rezerwowego Ferrari oraz Alfy Romeo
01.05.2019  Alonso zakończy starty w WEC z Toyotą po tegorocznym Le Mans
04.02.2019  Brendon Hartley został kierowcą rozwojowym Ferrari
30.01.2019  Hartley: Plan pozbycia się mnie pojawił się w Monako
12.12.2018  Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM
Tagi:
Red Bull
Toro Rosso
Hartley B.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Piotrek15, 21.07.2009 22:27[!]
Pokora-niektórzy posiadają ją od razu ;) Brawo, wie, że n razie lepiej poprawiać skilla w niższych seriach a czas na F1 jeszcze przyjdzie. O ile przyjdzie, ponieważ z drugiej strony szans jest czasami tylko jedna :)
michael85, 21.07.2009 23:33[!]
Ze zdjecia wynika jasno że nie jest gotowy :)
akkim, 22.07.2009 07:27[!]
Ciut starszy od DżamDżama a jednak zbyt biedny,
przykład na to jak pieniądz potrafi być wredny,
w doświadczeniu w zasadzie też żadna różnica,
a jeszcze Repsol i La Caixa dwie bańki dorzuca.

I w ten sposób Brendon musi zrezygnować,
tłumacząc dlaczego nie czas by startować.
Piotrek pisze - pokora, ja - rozczarowanie
bo, pieniądze miały tu ostatnie zdanie.
bicampeon, 22.07.2009 11:59[!]
Niby nie gotowy, ale rozczarowany. Gdyby to jemu zaproponowali etat kierowcy wyścigowego w Toro Rosso, to wkoczyłby bez zastanowienia. A tak pozostało mu jedynie mówić, że i tak jeszcze nie gotowy na taki krok.
Maraz, 22.07.2009 12:44[!]
To tak jak Bruno Senna - pytają się go, czy miał propozycję zastąpienia Bourdaisa, a ten zaczyna nawijać, że "to byłoby złe bez testów, i że woli zaczekać na odpowiednią okazję", co należy tłumaczyć: "niestety nie chcieli mnie, chociaż mógłbym już jutro wsiąść w bolid i jechać". Tak więc jest to trochę jak u naszych polityków - nie mają w słowniku słów przegrana, porażka itp, nawet jeśli wszelkie znaki na to wskazują ;)

No ale akkim niestety ma rację - w przypadku całej trójki (Jaime, Brendon i Bruno) właściwie każdy z nich zasługuje w tej chwili w równym stopniu na szansę w F1, ale zadecydowała kasa jak zwykle. Z drugiej strony dla STR to jedyna szansa na lepszy byt, więc czy można ich winić?
Adam1970, 22.07.2009 13:30[!]
No to mi Akkim zaimponował.
To samo spostrzeżenie, ten sam komentarz chciałbym napisać lecz zwykłą prozą niestety...
Kasa, kasa,kasa.
P.S.A w Nowej Zelandii wszyscy już znają napój energetyzujący? Kraj ogromny lecz konsumentów mało...
renegade, 22.07.2009 17:34[!]
Akkim, Ty dobry jestes, wskakuj na forum... i masz racje, Jego portfel nie jest gotowy.
rafaello85, 22.07.2009 22:24[!]
Po prostu chłopak mierzy siły na zamiary.
Kamikadze2000, 23.07.2009 22:50[!]
Oczywiście zgadzam się z naszym poetą @akkim, że posada Jaime ma swoje uwarunkowanie w funduszach, no ale z drugiej strony z pewnością jeśli nie teraz, to i tak w następnym sezonie dostałby szansę angażu. A ta reszta sezonu ma być dla niego przygotowaniem. A to z tego względu, że jest kierowcą rozwojowym Red Bulla. A RBR ma za cel wprowadzanie swoje talenty do F1, tak jak w przypadku Vettela, czy Buemiego. I to się może podobać! Może trochę Hartley na tym stracił, no ale myślę, że część winy również spoczywa na nim. Gdyby nie zrezygnował, być może trafiłby na miejsce Bourdais. A tak to lipton! No cóż... życzę mu jak najlepiej i trzymam kciuki za to, by trafił do F1, głównie z powodu sukcesów w juniorskich seriach. Skoro teraz i tak nie czułby się na siłach, to nawet dla niego lepiej. W tak młodym wieku jedni umieją się wybić (np. Button, Vettel), albo też nie (Moreno, Tackwell). Liczę na to, że z "Haime" będzie to pierwsze!!!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca