F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: Renault może zacząć bardziej starać się w wyścigach

"Oczywiście jestem bardzo zadowolony z pracowników zespołu w Enstone i Viry-Chatillon".
Marek Roczniak, 30 marca 2010, wyświetlenia: 6693<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Renault F1 Team – Eric Boullier sądzi, że jego zespół może teraz próbować wydobyć jeszcze więcej z bolidu w wyścigach po przełomowym finiszu Roberta Kubicy na drugiej pozycji w Grand Prix Australii.

Polak był w stanie utrzymać za sobą Lewisa Hamiltona z McLarena i Felipe Massę z Ferrari, dbając przy tym o swoje opony, co umożliwiło mu zdobycie pierwszego podium dla jego nowego zespołu już w drugim starcie. Znając już dobrze osiągi R30 i strategie, jakie przynoszą najlepsze efekty, Boullier jest zdania, że zespół może teraz zacząć podkręcać tempo.

„Oczywiście wiedzieliśmy już, że nasz samochód ma dobre tempo i stałe osiągi, ale znakiem zapytania była degradacja opon” – powiedział Boullier serwisowi AUTOSPORT. „Teraz już ją znamy, więc możemy zacząć trochę bardziej starać się o lepsze tempo”. Francuz jest także przekonany, że finisz na podium po trudnym okresie dla zespołu zmobilizuje jeszcze bardziej całą załogę do większego wysiłku.

„Wiedzieliśmy, że jesteśmy tuż za wielką czwórką, zatem każda wpadka przed nami oznacza, że mamy okazję do zdobycia większych punktów. Oczywiście jestem bardzo zadowolony z pracowników zespołu w Enstone i Viry-Chatillon, ponieważ wykonali niesamowitą pracę w trakcie zimy i dobrze jest zdobyć trochę punktów i podium. Cel został osiągnięty, ale dodatkowo pozwala to poprawić jeszcze bardziej morale całej załogi”

„Kiedy nie uzyskujesz dobrych rezultatów, to jesteś po prostu wypompowany. Poza tym było wiele doniesień i zmiana kontroli nad firmą – zatem jak mówiliśmy od trzech miesięcy, chciałem by zespół opuścił głowy i skupił się na pracy, jaką wykonuje najlepiej, czyli na ściganiu. Stanięcie na podium jest więc dla nich świetną rzeczą” – dodał Boullier.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
prolim, 30.03.2010 20:18[!]
@Falarek

W Bahrajnie Kubica miał opony, które przejechały 8 okrążeń więcej niż opony Baricchello, poza tym odrabiał na każdym okrążeniu do niego, tyle, że to były zyski rzędu 0,1-0,3 s., potem odpuścił i Baricchello rzeczywiście mu "odjechał". Tyle, że Robert sam potem powiedział, że "oszczędzał" paliwo, silnik i opony, bo i tak nawet jakby dogonił Bar to na ostatnim okrążeniu, a wyprzedzić by go i tak nie wyprzedził.

Poza tym, nie twierdzę, że Renault ma super bolid, jest przeciętny, ale jest szybszy, przynajmniej ten Roberta, od Williamsów i FI w ogólnym rozrachunku. Bo na poszczególnych torach oczywiście może być różnie. Ale póki co w dwóch wyścigach mieli tempo wyścigowe lepsze od FI i Williamsów.

Aha, chciałem też zauważyć, że początkowe tempo Renault jest bardzo dobre, w tej kwestii rywalizują z najlepszymi, chodzi o pełen zbiornik i kilka pierwszych okrążeń, potem różnice się powiększają.
Lolkoski, 30.03.2010 21:06[!]
@up- z tym tempem na początku wyścigu też tak uważam tym bardziej, że jeszcze przed Bahrajnem mówił o tym Kubek. Przy mniejszym obciążeniu widać różnicę z czołówką, choćby w Australii pod koniec wyścigu.
buczu, 31.03.2010 08:51[!]
Jak pamiętam to Renówki zawsze dobrze się spisywały w Malezji.... ciekawe jak będzie z tegorocznym bolidem?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca