Adrian nie chce jak Liuzzi (czy Hulkenberg w Williamsie) obudzić się w "grudniu po południu" z ręką... poza kokpitem. I ma rację - jeśli trzeba będzie szukać nowego lokum, powinno się ewentualne "podchody" zacząć jak najprędzej (tym bardziej, że po dzisiejszych newsach na temat Roberta i Kimiego o "wakaty" na przyszły sezon może być takim driverom jak Sutil - bez mocnego przedrostka "pay" - naprawdę trudno...).
moze uda mu sie do williamsa , jesli to tylko plotki o raikkonenie. a tam to nie ma miejsca . Force india robi dobry krok bo hulkenberg i di resta są lepszymi i bardziej przyszłosciowymi kierowcami
Trzymam kciuki Adrianie, moze sie uda i kokpit na 2012 bedzie. Pamietam pare Twoich fajnych wyscigow i pewne treningi, gdzie na bardzo mokrym torze tylko Ty i Robert Kubica dawalisci czadu z gazem w podlodze :) Wiec powodzenia.
Simi, 24.10.2011 22:34 | | |
jpslotus72 - Sutil jest niejako PAYdriverem. Stoi za nim Medion i wykłada całkiem sensowne pieniądze.
Mimo wszystko, zgadzam się z Tobą. Nie wydaje mi się, aby Adrian był kierowcą, do którego mogą lgnąć konstruktorzy. To nie jest zawodnik rozchwytywany, ponieważ jego statystyki mówią same za siebie - 87 wyścigów, 81 punktów, 0 podium i najwyższa lokata w mistrzostwach to jedenasta.
Jasne, że nigdy nie miał bardzo dobrego bolidu, ale gdyby on sam błyszczał, zainteresowanie wśród zespołów z czołówki, by było.
Ostatnio słyszałem, że Medion nie radzi sobie najlepiej. Być może grozi mu nawet plajta lub przejęcie przez jakiś inny koncern. To też może mieć wpływ na postrzeganie Sutlia przez zespoły.
Simi, 25.10.2011 12:53 | | |
Na pewno. Jeśli taka sytuacja faktycznie zaistnieje, Sutil może mieć jeszcze trudniej.
@Simi No właśnie. Te statystyki nieco wypacza jazda przez 2 lata złomem. Potem jakoś jeździł. Kilka razy narobił zamieszania w czołówce, ale zwykle był w środku stawki.
|