@kabans nie wiem jakie wyscigi ogladamy ale jak ja ogladam F1 to najszybsze pitstopy robi RBR.
Pozatym jak ktos nie czyta ze zrozumieniem to jest potem maly problem.
Ja nie powiedzialem ze wygra ekipa ktora najszybciej zmieni opony. Ja powiedzialem ze to jest jeden z wielu elementow ktore inne ekipy musza poprawic wzgledem RBR zeby wogole myslec o jakimkolwiek zblizeniu sie do stajni z Milton Keys.
To co RBR posiada to wynik ich wieloletnich staran i ukladania wszystkiego w "firmie"
Co jak co ale Mateschitz musi sie znac na robocie - zarzadzaniu - a jak czegos nie wie to ma do tego Helmuta Marko.
My tu rozmawiamy jak zwykli ludzie piszac ze "ja bym nie dal sie traktowac jak Mark w RBR, nie dali mu wygrac na Suzuka, biedny Mark"
Ten caly interes ma sie jednak inaczej niz my to widzimy.
RBR nastawia sie na zysk i tylko to ich interesuje - nie da sie zarobic pieniedzy bez bycie najlepszym.
Ale to nie tylko to ich interesuje. najlepsza reklama jest znokautowanie konkurencji na kilka lat. Sebastian to chodzaca studnia pieniedzy bez dna.
Wiec ciekaw jestem jak wygladaja ich wyniki sprzedazy napojow energetycznych po wygraniu przez Sebastiana 1szego potem 2giego i tak dalej... tytulu. Moge sie zalozyc ze znacznei wzrosla sprzedaz.
Dlatego nikogo juz nie interesyje "dawanie" wygrywania Markowi. Lepiej jak wszystko bedzie zgarnial Sebastian. Bo tu o mlodych chodzi o ich pieniadze za "puszki"
I prosze - daleko nie trzeba bylo szukac - prosze przeczytac :
http://www.just-d...n-2010_id102885.aspx
A to w 2011 :
http://austrianti.../Red_Bull_sales_soar
Widac jak na dloni jaka kase RBR robi na F1 :)
A o tym jak szybkie zmiany opon serwuje RBR pisze nawet rodzime CNN :
http://www.cnn.co...p-record-motorsport/
Wychodzi na to, że Vettel jest uniwersalny - choć trudno to określić po zaledwie jednym zespole i to dominującym. :)
@MairJ23 - jak dotąd tylko w 2011 i 2013 mieliśmy szybko pozamiatane. Choć w obecnym sezonie na początku się na to nie zapowiadało. Nie jest źle - a że w 2010 i 2012 wygrał Vettel to tylko dobrze o nim świadczy. W 2010r. jego bolid był awaryjny i sam popełniał wiele błędów. W 2012r. już walka o tytuł była bardzo trudna - RB8 nie był najszybszy na przestrzeni sezonu; na początku mieli duże kłopoty po utracie atutu z 2011r. Zobaczymy, co przyniesie 2014r., ale może on być podobny do poprzednich parzystych sezonów. :)
@MairJ23 - o tym samym pisałem od dawna. RBR nie znalazło się przypadkiem w czołówce - oni przygotowywali się do tego od 2005 roku. I nawet po odejściu Newey'a, jeżeli nadal będą chcieli tu zostać, będą w czołówce. Pzdr :D
@Europejczyk Zaraz, zaraz ja pisze o sytuacji, w której to wszystkim zmieniono zdaje sie opony. A nie tylko Kimiemu i Force India.