F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Poprawione opony źródłem problemów Raikkonena

Ogumienie wprowadzone podczas GP Węgier nie pasują pod styl jazdy Fina.
Paweł Zając, 14 pa?dziernika 2013, wyświetlenia: 2923<< | lista | T- | T+ | >>
Ostatnie problemy Kimiego Raikkonena mają wynikać z tego, że Fin nie czuje się komfortowo na nowych oponach, które zostały wprowadzone podczas GP Węgier.

Były mistrz świata podczas ostatnich ośmiu wyścigów aż sześć razy był wolniejszy w kwalifikacjach od Romaina Grosjeana, a podczas GP Japonii to właśnie Francuz był największym zagrożeniem dla Red Bulla.

Zdaniem dyrektora operacyjnego Lotusa, Alana Permane, charakterystyka poprawionych opon nie pasuje do stylu jazdy Raikkonena. „Nie podoba mu się zachowanie przodu” – powiedział Permane w rozmowie z magazynem Autosport. „Nie podoba mu się to jak one skręcają, nie są wystarczająco precyzyjne. Jeśli jednak spróbujesz to poprawić, to wtedy samochód jest źle ustawiony i pojawiają się problemy z tyłem. To sprawia mu pewne kłopoty, jednak na pewno sobie poradzi. Tak czy inaczej na pewno nie wstrzymuje to Romaina”.

Inżynier Lotusa dodał również, że różnica pomiędzy Grosjeanem i Raikkonenem wydaje się większa w ostatnich wyścigach, gdyż stawka jest bardziej zbita i nawet niewielkie szczegóły mają wpływ na pozycję startową. „Podczas wyścigu Kimi nie ma problemów z oponami. Był trzynasty w Singapurze i dziewiąty w Korei, a mimo to stanął na podium. Tak jednak nie będzie w każdy weekend. Nie można polegać na neutralizacjach, które pomogą w walce dobry wynik. Trzeba się lepiej kwalifikować i z tym ma problemy. W Japonii było lepiej, gdyż tracił tylko 3 dziesiąte do Romaina, jednak to przekładało się na pięć pozycji. Było bardzo ciasno, gdyż zazwyczaj to dwa lub trzy miejsca”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Raikkonen K.
Pirelli
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 15.10.2013 00:01[!]
@kabans nie wiem jakie wyscigi ogladamy ale jak ja ogladam F1 to najszybsze pitstopy robi RBR.
Pozatym jak ktos nie czyta ze zrozumieniem to jest potem maly problem.
Ja nie powiedzialem ze wygra ekipa ktora najszybciej zmieni opony. Ja powiedzialem ze to jest jeden z wielu elementow ktore inne ekipy musza poprawic wzgledem RBR zeby wogole myslec o jakimkolwiek zblizeniu sie do stajni z Milton Keys.
To co RBR posiada to wynik ich wieloletnich staran i ukladania wszystkiego w "firmie"
Co jak co ale Mateschitz musi sie znac na robocie - zarzadzaniu - a jak czegos nie wie to ma do tego Helmuta Marko.
My tu rozmawiamy jak zwykli ludzie piszac ze "ja bym nie dal sie traktowac jak Mark w RBR, nie dali mu wygrac na Suzuka, biedny Mark"
Ten caly interes ma sie jednak inaczej niz my to widzimy.
RBR nastawia sie na zysk i tylko to ich interesuje - nie da sie zarobic pieniedzy bez bycie najlepszym.
Ale to nie tylko to ich interesuje. najlepsza reklama jest znokautowanie konkurencji na kilka lat. Sebastian to chodzaca studnia pieniedzy bez dna.
Wiec ciekaw jestem jak wygladaja ich wyniki sprzedazy napojow energetycznych po wygraniu przez Sebastiana 1szego potem 2giego i tak dalej... tytulu. Moge sie zalozyc ze znacznei wzrosla sprzedaz.
Dlatego nikogo juz nie interesyje "dawanie" wygrywania Markowi. Lepiej jak wszystko bedzie zgarnial Sebastian. Bo tu o mlodych chodzi o ich pieniadze za "puszki"

I prosze - daleko nie trzeba bylo szukac - prosze przeczytac : http://www.just-d...n-2010_id102885.aspx
A to w 2011 : http://austrianti.../Red_Bull_sales_soar

Widac jak na dloni jaka kase RBR robi na F1 :)

A o tym jak szybkie zmiany opon serwuje RBR pisze nawet rodzime CNN : http://www.cnn.co...p-record-motorsport/
Kamikadze2000, 15.10.2013 16:30[!]
Wychodzi na to, że Vettel jest uniwersalny - choć trudno to określić po zaledwie jednym zespole i to dominującym. :)

@MairJ23 - jak dotąd tylko w 2011 i 2013 mieliśmy szybko pozamiatane. Choć w obecnym sezonie na początku się na to nie zapowiadało. Nie jest źle - a że w 2010 i 2012 wygrał Vettel to tylko dobrze o nim świadczy. W 2010r. jego bolid był awaryjny i sam popełniał wiele błędów. W 2012r. już walka o tytuł była bardzo trudna - RB8 nie był najszybszy na przestrzeni sezonu; na początku mieli duże kłopoty po utracie atutu z 2011r. Zobaczymy, co przyniesie 2014r., ale może on być podobny do poprzednich parzystych sezonów. :)

@MairJ23 - o tym samym pisałem od dawna. RBR nie znalazło się przypadkiem w czołówce - oni przygotowywali się do tego od 2005 roku. I nawet po odejściu Newey'a, jeżeli nadal będą chcieli tu zostać, będą w czołówce. Pzdr :D
znafcaf1, 16.10.2013 15:51[!]
@Europejczyk Zaraz, zaraz ja pisze o sytuacji, w której to wszystkim zmieniono zdaje sie opony. A nie tylko Kimiemu i Force India.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca