| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata |
|
1. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F2001 | | 1:26,177 | - | - |
2. | 2 | Rubens Barrichello | Ferrari F2001 | | 1:26,331 | 0,154 | 0,154 |
3. | 6 | Juan Pablo Montoya | Williams FW24 | | 1:27,394 | 1,063 | 1,217 |
4. | 5 | Ralf Schumacher | Williams FW24 | | 1:27,424 | 0,030 | 1,247 |
5. | 3 | David Coulthard | McLaren MP4-17 | | 1:27,505 | 0,081 | 1,328 |
6. | 4 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-17 | | 1:27,635 | 0,130 | 1,458 |
7. | 7 | Nick Heidfeld | Sauber C21 | | 1:28,295 | 0,660 | 2,118 |
8. | 11 | Jacques Villeneuve | BAR 004 | | 1:28,557 | 0,262 | 2,380 |
9. | 12 | Olivier Panis | BAR 004 | | 1:28,570 | 0,013 | 2,393 |
10. | 9 | Giancarlo Fisichella | Jordan EJ12 | | 1:28,605 | 0,035 | 2,428 |
11. | 8 | Felipe Massa | Sauber C21 | | 1:28,700 | 0,095 | 2,523 |
12. | 14 | Jarno Trulli | Renault R202 | | 1:28,773 | 0,073 | 2,596 |
13. | 15 | Jenson Button | Renault R202 | | 1:28,881 | 0,108 | 2,704 |
14. | 20 | Heinz-Harald Frentzen | Arrows A23 | | 1:29,174 | 0,293 | 2,997 |
15. | 25 | Allan McNish | Toyota TF102 | | 1:29,663 | 0,489 | 3,486 |
16. | 21 | Enrique Bernoldi | Arrows A23 | | 1:29,724 | 0,061 | 3,547 |
17. | 16 | Eddie Irvine | Jaguar R3 | | 1:29,737 | 0,013 | 3,560 |
18. | 24 | Mika Salo | Toyota TF102 | | 1:30,100 | 0,363 | 3,923 |
19. | 10 | Takuma Sato | Jordan EJ12 | | 1:30,914 | 0,814 | 4,737 |
20. | 23 | Mark Webber | Minardi PS02 | | 1:31,203 | 0,289 | 5,026 |
21. | 17 | Pedro de la Rosa | Jaguar R3 | | 1:31,286 | 0,083 | 5,109 |
22. | 22 | Alex Yoong | Minardi PS02 | | 1:33,425 | 2,139 | 7,248 |
| |
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:32,209 |
|
Sobotnie treningi zakończyły się podobnym rezultatem do piątkowych – kierowcy Ferrari znów mieli zdecydowaną przewagą nad najbliższymi konkurentami – którymi podobnie jak wczoraj byli kierowcy z zespołu Williams. Przewaga ta zmniejszyła się jednak o 0.3 sekundy, natomiast jeszcze większy postęp uczynili kierowcy z zespołu McLaren, którzy sobotnie treningi bezpośrednio poprzedzające sesję kwalifikacyjną ukończyli na piątej i szóstej pozycji. Także obydwaj kierowcy z zespołu BAR znaleźli się tym razem w pierwszej dziesiątce.
Przebieg pierwszych 45 minut został zakłócony wypadkiem kierowcy z zespołu Jordan – Takumy Sato, który wpadł w poślizg podczas pokonywania jednego z zakrętów i w następstwie uderzył w barierę z opon. Wypadek ten był najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wczesną automatyczną zmianę biegów, ale na szczęście Japończyk wyszedł z niego bez szwanku, pomimo znacznych uszkodzeń bolidu EJ12. Drugiej części sobotniego treningu towarzyszyły podobnie jak i w piątek sporadyczne opady deszczu, które nie spowodowały jednak większych problemów.
|