F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lotus sprawdzi konwencjonalny nos w Austin

Ekipa rozpoczyna testy pod kątem przyszłego roku.
Paweł Zając, 20 pa?dziernika 2014, wyświetlenia: 2582<< | lista | T- | T+ | >>
Podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych Lotus sprawdzi konwencjonalną konstrukcję nosa, z której w tym roku korzystają wszystkie pozostałe ekipy.

Zespół z Enstone zdecydował się na nietypowy, podwójny nos, jednak w przyszłym roku taka interpretacja zostanie skutecznie zakazane nowymi przepisami i Lotus już teraz chce przeprowadzić pierwszy sprawdzian standardowego rozwiązania.

W bolidzie E22 najpewniej zobaczymy nos podobny do konstrukcji znanych z Ferrari i Mercedesa. Jak na razie nie wiadomo, który z kierowców przeprowadzi test, jednak niezależnie od wyników ekipa nie planuje korzystania z nowego nosa podczas wyścigu.

„Regulaminy wskazują jasny kierunek, więc w przyszłym roku raczej wszyscy będą mieli niski i wąski nos” – powiedział Nick Chester, dyrektor techniczny ekipy, w rozmowie z Autosportem. „Sprawdzimy taki nos w Austin by zebrać trochę informacji przed kolejnym sezonem. Zrobimy kilka testów aerodynamicznych i zobaczymy jak spisuje się na torze w porównaniu do tego, co widać w tunelu aerodynamicznym”.

Chester dodał również, że zakończenie współpracy z Renault było smutnym zakończeniem wieloletniej współpracy, jednak ekipa za wszelką cenę chce uniknąć powtórki z tegorocznej katastrofy. „Nie było to łatwe, gdyż przyjaźnimy się z wieloma osobami z Renault, jeszcze z czasów kiedy byliśmy fabryczną ekipą. Z drugiej strony pojawiła się jednak dobra okazja do zmiany i musieliśmy podążyć za lepszymi osiągami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 20.10.2014 23:14[!]
„Nie było to łatwe, gdyż przyjaźnimy się z wieloma osobami z Renault, jeszcze z czasów kiedy byliśmy fabryczną ekipą. Z drugiej strony pojawiła się jednak dobra okazja do zmiany i musieliśmy podążyć za lepszymi osiągami”.

Renault miało w d**** Lotusa odkąd zaczęli odnosić sukcesy z RBR.
rno2, 21.10.2014 07:52[!]
@enstone Co innego czysto biznesowe powiązania, a co innego zwykła współpraca pomiędzy pracownikami z Enstone i pracownikami z Viry. Ludzie z Renault od wielu wielu lat na każdym GP przebywali w garażach tego zespołu, więc mogli się zżyć, zaprzyjaźnić, itd...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca