F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Renault rozwiązało problemy z ERS

Francuz zaznacza, że celem jego zespołu na ten sezon są regularne finisze w czołowej dziesiątce.
Nataniel Piórkowski, 22 marca 2017, wyświetlenia: 1584<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor zarządzający projektu Renault Sport w Formule 1 – Cyril Abiteboul, ujawnił, że jego koncernowi udało się uporać z problemem powodującym awarie systemu odzyskiwania energii (ERS).

Francuska firma spodziewała się problemów z ERS już po przeprowadzanych zimą testach nowej jednostki na hamowni. Szef działu jednostek napędowych Renault – Remi Taffin, zaznaczał jednak, iż podlegli mu inżynierowie wprowadzą przed GP Australii poprawki zwiększające niezawodność silnika.

Abiteboul potwierdził, że ostatnie starania personelu Renault w Viry-Chatillon przyniosły oczekiwane rezultaty: „Rozwiązaliśmy problem z ERS, który był źródłem naszych obaw o niezawodność. Nie spodziewamy się, aby w Australii dochodziło do podobnych usterek. Zapewniamy równowagę pomiędzy naciskaniem na poprawę osiągów i zachowywaniem wymaganego poziomu niezawodności. Cała sztuczka polega na tym, by móc poszerzać granice bez jednoczesnego ich przekraczania”.

„Wiemy, że dzięki bolidowi R.S.17 dysponujemy mocną bazą, która stawia nas w dobrej sytuacji przed nieustannym wyścigiem zbrojeń, którego spodziewamy się w tym sezonie. Wierzymy w zdolności naszego zespołu do udoskonalania i rozwoju konstrukcji przez cały rok” – dodał Francuz.

Abiteboul dodał, że celem Renault na ten sezon są regularne finisze w punktowanej dziesiątce. „Nasz cel na Melbourne jest taki sam jak na pozostałe tegoroczne wyścigi: punkty. Chcemy zdobywać punkty w każdym wyścigu, tak aby w momencie ich podliczenia pod koniec sezonu zapewniły nam one piątą lokatę w mistrzostwach konstruktorów. Czeka nas długa walka, ale wiemy, co musimy zrobić”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 22.03.2017 14:52[!]
Cytat :
Chcemy zdobywać punkty w każdym wyścigu, tak aby w momencie ich podliczenia pod koniec sezonu zapewniły nam one piątą lokatę w mistrzostwach konstruktorów

Aha - celują w piąte miejsce. Z kolei Force India dopiero co zadeklarowało ustami Boba Fernleya że chce być czwarte.
Czyli dla Williamsa robi się ciasno (bo zakładam, że pierwsze 3 miejsca są już zajęte).
Mam tylko nadzieję, że Willams się tym nie przejmie za bardzo:-)
bartoszcze, 22.03.2017 15:06[!]
Williams ma wolny slot na szóstym :)
Jacobss, 22.03.2017 15:29[!]
Myślę, że Renault na początku sezonu będzie za Williamsem i Force Indią, ale wraz z postępami silnika i wyścigem zbrojeń w kategorii aero, bedą szybko odrabiać straty. Renault ma sporo do nadrobienia, bo w zeszłym roku jeździli tak naprawdę autem z 2015 roku, z niedopasowanym silnikiem. Do tego przez Lotusa stracili znaczą część swojej ekipy, którą teraz mozolnie odbudowują. Myślę, że w 2019 będą już walczyć o tytuł (pod warunkiem, że przepisy będą stałe do tego czasu). W przyszłym roku powalczą o podia, a za dwa lata o zwycięstwa. Tak samo myślę, że McLaren, który w Australii będzie walczył z Sauberem o ostatnie miejsca, w Abu Dhabi będzie już czwartą siłą. W tym sezonie jest inaczej niż w poprzednich, bo przez brak tokenów szybciej będzie można dokonywać dużych zmian w układach jednostek napędowych, a i również liberalizacja przepisów dot. aerodynamiki sprawi, że będzie można dużo więcej wykrzesać z tych samochodów.
macieiii, 23.03.2017 01:28[!]
gdyby wierzyć ślepo w zapewnienia Renault, to Oni, Ferrari również mocno odrobiliby stratę do Mercedesa. Jest to możliwe, być może nawet hegemon nie ma już dużej przewagi, ale być może również dysponują bazą, która w tym momencie może i nie daje tego co przez ostatnie lata, ale nawet po kilku wyścigach może nam zgotować istny pogrom. Myślę że nikt by tego nie chciał, ale nie jest to wykluczone. Z kolei mocne branie powyższych słów do siebie cementowałoby przy okazji bardzo wysoką pozycję RedBulla, nawet jeśli ich "forma" związana z niemowlęcym stanem bolidu w tym momencie nie dawałaby im szans w walce o zwycięstwa. Tym samym, wielka forma Ferrari (o ile już w Australii nasi pozostali gracze im nie dorównają), nie byłaby niczym innym, niż walką w pierwszych wyścigach, by w połowie sezonu wybić sobie z głowy nawet podia.
Nie chcę być złym prorokiem, ze swojej strony mam nadzieję, że wszystkie w tej chwili widoczne asy, o miejsca 1-6 będą bili się zażarcie i do ostatnich okrążeń od Australii do ZEA.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca