F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Perez rozczarowany wypowiedziami Ocona po Grand Prix Belgii

20-latek stwierdził, że Meksykanin podczas wyścigu na Spa próbował go „dwukrotnie zabić”.
Mateusz Szymkiewicz, 28 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2612<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Perez przyznał, że jest rozczarowany wypowiedziami Estebana Ocona po wczorajszym wyścigu o Grand Prix Belgii.

Podczas wczorajszych zmagań na Spa na dwudziestym dziewiątym okrążeniu doszło do kolizji między kierowcami Force India. Esteban Ocon przypuścił atak na swojego partnera na prostej za pierwszym zakrętem, natomiast Perez broniąc pozycji doprowadził do kontaktu z Francuzem. Do identycznego manewru ze strony Meksykanina doszło tuż po starcie i w późniejszych wypowiedziach Ocon stwierdził, że zespołowy partner „dwukrotnie próbował go zabić”.

Perez postanowił odnieść się do oskarżeń 20-latka i przyznał, że jest rozczarowany jego komentarzami. „Jestem bardzo rozczarowany widząc jego wypowiedzi, że chciałem go zabić czy coś w tym stylu. Nie jestem tego typu facetem, nie zamierzam udzielać głupich komentarzy. Chcę wam po prostu powiedzieć prawdę i przejść z tym dalej. Uważam, że jesteśmy profesjonalistami, mogłem powiedzieć wiele różnych rzeczy w przeszłości, ale to nie w moim stylu. W następnych ośmiu wyścigach chcę zaprezentować jak najlepszą jazdę, ponieważ zespół na to zasługuje”.

Meksykanin dodał też, że można było uniknąć tej kolizji, gdyby Ocon poczekał z atakiem na prostą Kemmel. „Jeśli chodzi o drugi incydent, to po prostu trzymałem swoją linię. Nie było tam miejsca na dwa bolidy. Była tam ściana, a po drugiej stronie byłem ja. Za każdym razem dochodziłoby tam do kontaktu. Nie trzeba było tego robić, ponieważ mogliśmy poczekać aż pokonamy Eau Rouge i dopiero później wykonać ten manewr z łatwością” – zakończył Perez.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
12.04.2024  Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
Tagi:
Perez S.
Ocon E.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kusza, 28.08.2017 10:52[!]
Widzisz Perez, dobry kierowca rzuca sie na kazda luke a slaby czeka na "manewr z latwoscia".
Kazik, 28.08.2017 12:08[!]
@kusza
A w Baku to kto był tym dobrym a kto słabym (bo już się pogubiłem od tych incydentów).
kusza, 28.08.2017 12:09[!]
Wybierz sobie kogos :)
JuJu_Hound, 28.08.2017 12:37[!]
„Jeśli chodzi o drugi incydent, to po prostu trzymałem swoją linię. Nie było tam miejsca na dwa bolidy".

Nie było miejsca na dwa bolidy a na 1szym okrezeniu przejechali ten odcinek we trzech
marios76, 28.08.2017 13:02[!]
Raz na pewno. Co za kpiarz. Niestety w moich oczach spada po raz kolejny. Przyznam lubilem goscia i dosc qysoko stawialem. A jego paplanina o profesjonalizmie, to zwykle pie...lenie.
Lolek, 28.08.2017 13:08[!]
@marios76
Te same zresztą banały o profesjonalizmie na okrągło klepie Ocon, nie wiem kto ich tam nauczył tej paplaniny.
marvin, 28.08.2017 13:39[!]
Moim skronym zdaniem obaj popełnili błąd w drugiej kraksie niestety. Perez nie zostawił mu miejsca i (zbyt wolno) zamknął Oconowi drogę, przez co ten myślał że da radę się wcisnąć. Ocon z kolei wykazał się brawurą i brakiem cierpliwości, mógł zgarnąć Pereza po Eau Rouge i nie byłoby problemu, miał świeższe opony, poradziłby sobie.
Brak wzajemnego szacunku między kierowcami to coś na co zespół musi zareagować zdecydowanie i mam nadzieję, że to zrobią.
Aeromis, 28.08.2017 13:45[!]
@marvin
Jedyny aspekt gdzie leżała wina opisałeś sam
Cytat :
Perez nie zostawił mu miejsca i (zbyt wolno) zamknął Oconowi drogę
A co za tym idzie złamał przepisy, zepchnął go i jest jedynym winnym. Ocon miał tempo, ten atak mógł wyjść. Brak kary związany jest z tym że to ten sam zespół i sam winowajca na tym wyszedł gorzej co jest przez FIA konsekwentnie realizowane od dłuższego czasu.
marvin, 28.08.2017 14:39[!]
@Aeromis
Z punktu widzenia przepisów masz rację, mam wrażenie, że punkt widzenia zespołu jest jednak trochę inny, zresztą zobaczymy jak zmienią się zasady "rules of engagement" w Force India.
rno2, 28.08.2017 14:42[!]
Wczoraj byłem nieco rozgarnięty i nie mogę sobie poskładać tego do kupy, więc może mi ktoś to pomoże zobrazować :-), a mianowicie:
Jak to się stało, że Perez znalazł się przed Oconem? Ocon cały czas był przed Perezem, potem Perezowi wlepili jeszcze karę +5 sekund...
lolek99, 28.08.2017 15:09[!]
A ja nie rozumiem czemu wszyscy uważają za sprawcę tylko Pereza. Ocon też mógł się nie pchać i nie byłoby tematu.
Phaedra, 28.08.2017 15:18[!]
@rno2
Perez zjechał (26/27 okr) dwa okrążenia wcześniej niż Esteban (28/29 okr) i miał dużo lepsze tempo na nowych oponach niż Ocon na starych dla tego odrobił te 5 sek ekstra z kary (na 28 okr miał FL). Oto miał pretensje Ocon do zespołu. Gdyby to On zjechał pierwszy prawdopodobnie nie doszło by do incydentu.
Aeromis, 28.08.2017 15:21[!]
@lolek99
Cytat :
Ocon też mógł się nie pchać i nie byłoby tematu.
Gdyby w F1 istniała zasada "nie pchaj się" to w ogóle by nie było tematu bo nie byłoby tej serii bo wystarczyłyby kwalifikacje. Zasada jest prosta - jeśli bolid z tyłu ma przednie skrzydło na wysokości tylnych kół prowadzącego (czyli broniącego się), to ów prowadzący ma obowiązek zostawić miejsce (bo inaczej jest to traktowane jako specjalne wypchnięcie z toru, co jest zabronione). Zasada ta dotyczy prostej i łuków.
rno2, 28.08.2017 15:23[!]
@Phaedra
Dzięki.
maiesky, 28.08.2017 22:08[!]
Można obwiniać Pereza, ale Esteban też uparty bo nie odpuścił i postanowił się wciskać w takim miejscu!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca