F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Ekipa aktualnie zajmuje czwarte miejsce w klasyfikacji konstruktorów.
Mateusz Szymkiewicz, 18 czerwca 2018, wyświetlenia: 2382<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul ujawnił, że Renault prawie spełniło oczekiwania w pierwszej połowie sezonu 2018.

Stajnia z Enstone po siedmiu wyścigach zajmuje czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej z dorobkiem 56 punktów, podczas gdy w całym sezonie 2017 zdobyła „oczko” więcej. Ponadto Renault dysponuje przewagą szesnastu punktów nad kolejnym McLarenem i jak zdradził szef ekipy, jego kierowcy są bliscy zrealizowania założonych celów.

„To musi być nasz cel, więc praca została wykonana, opuściliśmy Kanadę z dorobkiem dziesięciu punktów, a także z przewagą nad naszymi bezpośrednimi rywalami zaczynając od McLarena” – powiedział Cyril Abiteboul stojący na czele francuskiej ekipy. „W tej chwili mamy trzy razy więcej punktów niż rok temu o tej porze. To prawie lepiej niż zakładał nasz plan”.

„Nasi kierowcy pojechali solidny wyścig [w Kanadzie], nie popełnili żadnych błędów. Pierwsze okrążenia nie były łatwe, ale mieliśmy bardzo dobrą strategię, która pozwoliła odzyskać pozycje od Estebana [Ocona] stracone po starcie. Poza tym pojechaliśmy dobre zmagania pod względem zarządzania oponami, ponieważ wykonaliśmy bardzo długi przejazd na supermiękkiej mieszance, a Esteban w pewnym momencie był zagrożeniem i naciskał na nas. Musieliśmy również zarządzać naszymi kierowcami, by mieć pewność, iż Nico nie będzie spowalniał Carlosa w obronie przed Oconem. To jest bardzo mocny wynik zespołu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Tetracampeon, 18.06.2018 09:51[!]
Będzie dobrze. Wyraźnie widać, że tegoroczny samochód Renault jest dobry. Liczę na to, że któryś z kierowców powalczy o podium w sprzyjających okolicznościach. Trzymam kciuki. Tym bardziej, że zbliża się GP Francji - domowa runda Renault. Dobry wynik w ich domowym wyścigu doda im jeszcze większej motywacji.
Player1, 18.06.2018 11:12[!]
Tylko żeby nie trzymali się planu tak jak BMW.

Powodzenia im życzę.
marcelo92, 18.06.2018 14:47[!]
Tylko problem w tym, ze oni maja aspiracje do walki o zwyciestwa, a w stosunku do poprzedniego sezonu czolowka im odjechala.
szajse, 18.06.2018 15:39[!]
Podoba mi się współpraca kierowców. Nie wiem na ile to "zasługa" mocnych i jasnych wytycznych kierownictwa a na ile życzliwości kierowców wobec siebie. Niby to niewiele ale miło czasem (w tym ciągłym stanie wrogości panującym w kilku ekipach od lat) popatrzeć jak się puszczają mając inną strategię i posłuchać jak jeden drugiemu dziękuje. Co do generalki: pierwsza trójka w konstruktorach do 2020 jest nie do dotknięcia więc muszą skupić się na ucieczce dołowi co jak widać robią z dobrym skutkiem.
bartoszcze, 18.06.2018 16:38[!]
@marcelo92
Mają aspiracje, ale też mają świadomość, że w tym roku najwyżej walka o pojedyncze podia wyścigowe, a walkę o tytuł przewidywali w okolicach 2020.
Potencjał się sam nie zbuduje.
maciejas512, 19.06.2018 09:05[!]
Uważam, że podjęli mądrą drogę dojścia na szczyt. Taka taktyka może i wymaga cierpliwości, i wielu wywołuje drapanie się po głowie, jak wygrywać i nie wywalać na to grubych milionów ale w sumie w 2005 i w 2006 też nie wywalali takiej kasy jak McLaren czy tym bardziej Ferrari. Niech szukają swojej szansy w zmianach przepisu jak inne zespoły robiły to wcześniej. Oby tylko tak się nie skupili na tym, że skończą jak BMW co zostało już wyżej napisane. W tym sporcie żeby zrobić krok do przodu, potrzeba wiele wysiłku, ale żeby upaść nie wiele trzeba.
Rasputin, 19.06.2018 21:42[!]
Ja mam mieszane odczucia.
Z jednej strony postęp który poczynili wystarcza na to by regularnie punktować ale jest nie wystarcza na to by choć trochę gryźć po czterech literach TOP 3
al_bundy_tm, 20.06.2018 07:49[!]
@Rasputin to Ci je rozmieszam :P
Jeszcze nie tak dawno było ryzyko dla F1, że odejdą, przekonał Ich słuszny "nowy" bonus "historyczny" - o który o dziwo tutaj nikt nie ma pretensji jak w przypadku Ferrari. I słusznie, że nie ma, bo obu ekipom się to należy - trzeba wynagradzać pozytywne przypadki niż wspomniane BMW... które bardzo lubiłem, Ich, Ich wyniki i Ich kierowców, a nie Ich politykę rozwoju...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca