|
|
|
|
|
|
Bell: Nasz nowy tryb kwalifikacyjny nie jest tak efektywny jak "party mode" |
Według szacunków system zapewnia wzrost mocy o około 15 koni mechanicznych. |
|
•Nataniel Piórkowski, 30 czerwca 2018, wyświetlenia: 1250 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Renault wprowadziło w Austrii do użytku zmodyfikowany generator odpowiadający za odzyskiwanie energii kinetycznej, który pozwoli kierowcom na korzystanie z trybu kwalifikacyjnego.
Dyrektor techniczny francuskiej ekipy – Bob Bell otwarcie przyznaje jednak, że rozwiązanie przygotowane przez inżynierów z Viry nie jest tak efektywne jak "party mode" Mercedesa i Ferrari.
„Nie jestem pewien, czy opisałbym nasze kwalifikacyjne możliwości mianem "party mode". Prawdopodobnie nie jest to jeszcze ta sama liga, w której od pewnego czasu są inni producenci” – powiedział Brytyjczyk podczas spotkania z dziennikarzami, jakie odbyło się przy okazji GP Austrii.
Według szacunków tryb kwalifikacyjny Renault zapewnia wzrost mocy o około 15 koni mechanicznych.
„Wprowadzamy poprawki z wyścigu na wyścig. Te silniki pozwalają nam ciągłe poszukiwanie nowych ścieżek zwiększania osiągów. Renault było pod tym względem nieco z tyłu, ale zaczynamy odrabiać straty. Dokonaliśmy postępów, ale nie jest to tak wielka różnica, jak między dniem i nocą” – kontynuował Bell.
Nowe MGU-K ma dwie podstawowe zalety. „Jest lżejsze, dzięki czemu mamy szersze możliwości rozdysponowania balastu. Możemy lepiej wykorzystać efekt środka ciężkości. Prawdopodobnie nowy generator jest także bardziej niezawodny od tego w ostatniej specyfikacji. Nasi kierowcy mają różną wagę, więc redukcja masy MGU-K bardziej pomoże Nico niż Carlosowi, który jest lżejszy”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|