F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bell: Nasz nowy tryb kwalifikacyjny nie jest tak efektywny jak "party mode"

Według szacunków system zapewnia wzrost mocy o około 15 koni mechanicznych.
Nataniel Piórkowski, 30 czerwca 2018, wyświetlenia: 1250<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault wprowadziło w Austrii do użytku zmodyfikowany generator odpowiadający za odzyskiwanie energii kinetycznej, który pozwoli kierowcom na korzystanie z trybu kwalifikacyjnego.

Dyrektor techniczny francuskiej ekipy – Bob Bell otwarcie przyznaje jednak, że rozwiązanie przygotowane przez inżynierów z Viry nie jest tak efektywne jak "party mode" Mercedesa i Ferrari.

„Nie jestem pewien, czy opisałbym nasze kwalifikacyjne możliwości mianem "party mode". Prawdopodobnie nie jest to jeszcze ta sama liga, w której od pewnego czasu są inni producenci” – powiedział Brytyjczyk podczas spotkania z dziennikarzami, jakie odbyło się przy okazji GP Austrii.

Według szacunków tryb kwalifikacyjny Renault zapewnia wzrost mocy o około 15 koni mechanicznych.

„Wprowadzamy poprawki z wyścigu na wyścig. Te silniki pozwalają nam ciągłe poszukiwanie nowych ścieżek zwiększania osiągów. Renault było pod tym względem nieco z tyłu, ale zaczynamy odrabiać straty. Dokonaliśmy postępów, ale nie jest to tak wielka różnica, jak między dniem i nocą” – kontynuował Bell.

Nowe MGU-K ma dwie podstawowe zalety. „Jest lżejsze, dzięki czemu mamy szersze możliwości rozdysponowania balastu. Możemy lepiej wykorzystać efekt środka ciężkości. Prawdopodobnie nowy generator jest także bardziej niezawodny od tego w ostatniej specyfikacji. Nasi kierowcy mają różną wagę, więc redukcja masy MGU-K bardziej pomoże Nico niż Carlosowi, który jest lżejszy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Bell B.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca