F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Restrukturyzacja w dziale aero Renault

Zespół zdecydował się przyspieszyć planowaną restrukturyzacją w swoim dziale aero.
Marek Roczniak, 25 czerwca 2007, wyświetlenia: 2037<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Renault postanowił przyspieszyć planowaną na później restrukturyzacją w swoim dziale odpowiedzialnym za aerodynamikę, jako że zdołał się już uporać z głównymi problemami dotyczącymi tegorocznego bolidu R27.

Dotychczasowy szef departamentu aero Dino Toso awansował na nowe stanowisko dyrektora technologii aerodynamicznej i od tej pory odpowiedzialny będzie za kreatywny kierunek programów aero oraz za jak najlepsze wykorzystanie nowego centrum CFD Renault (Computational Fluid Dynamics – numeryczna mechanika płynów). Tym samym Toso został zwolniony z odpowiedzialności za tunel aerodynamiczny, którego pracę od tej pory nadzorował będzie wyznaczony na tymczasowego szefa działu aero James Allison. Brytyjczyk, który do tej pory był zastępcą dyrektora technicznego, będzie pełnił tę funkcję do końca tego roku.

„Najprościej mówiąc rozdzieliliśmy dotychczasową rolę szefa działu aerodynamicznego na dwie, ponieważ zbyt wiele obowiązków zaczęło spoczywać na barkach jednej osoby.” – wyjaśnił dyrektor techniczny Bob Bell. „Dino, nasz dotychczasowy szef aero został awansowany na nowo utworzone stanowisko, które umożliwi mu skupienie się na kreatywnym kierunku rozwoju aerodynamiki samochodu – i wielu innych bardzo interesujących projektach w przyszłości”.

Zmiany te były pierwotnie planowane na koniec tego roku, jednak zespół uznał, że najlepszy moment na dokonanie ich jest właśnie teraz. Dzięki temu będzie większa szansa uczynienia z przyszłorocznego bolidu prawdziwego kandydata do walki o tytuł mistrzowski. „Zawsze mówiliśmy, że poradzimy sobie z naszymi problemami w inteligentny sposób i to właśnie uczyniliśmy. Fazę rozwiązywania problemów mamy już prawie za sobą i w dalszej części sezonu 2007 wyzwaniem będzie prześcignięcie w rozwoju naszych rywali. Jednocześnie musimy zadbać o to, aby samochód na 2008 rok był znowu w stanie powalczyć o mistrzostwo.” – dodał Bell.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Bell B.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca