|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1962 | 5 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,810 km Liczba okrążeń: 15 Pełny dystans: 342,150 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 8:55,200 - Phil Hill (Ferrari), 1961 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 8:57,800 - Phil Hill (Ferrari), 1961 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 148,538 km/h - Stirling Moss (Lotus), 1961 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 11 | Graham Hill | BRM P57 | | 10:12,200 | - | - | 134,133 | 3 |
2. | 5 | Jim Clark | Lotus 25 | | 10:13,500 | 1,300 | 1,300 | 133,848 | 3 |
3. | 7 | Dan Gurney | Porsche 804 | | 10:13,900 | 1,700 | 0,400 | 133,761 | 3 |
4. | 14 | John Surtees | Lola Mk4 | | 10:15,200 | 3,000 | 1,300 | 133,479 | 3 |
5. | 9 | Bruce McLaren | Cooper T60 | | 10:17,700 | 5,500 | 2,500 | 132,938 | 3 |
6. | 3 | Ricardo Rodriguez | Ferrari 156 | | 10:24,400 | 12,200 | 6,700 | 131,512 | 15 |
7. | 8 | Jo Bonnier | Porsche 804 | | 10:26,900 | 14,700 | 2,500 | 130,987 | 2 |
= | 1 | Phil Hill | Ferrari 156 | | 10:26,900 | 14,700 | 0,000 | 130,987 | 3 |
9. | 10 | Tony Maggs | Cooper T55 | | 10:27,800 | 15,600 | 0,900 | 130,800 | 15 |
10. | 12 | Richie Ginther | BRM P57 | | 10:28,600 | 16,400 | 0,800 | 130,633 | 3 |
11. | 25 | Ian Burgess | Cooper T53 Special | | 10:36,600 | 24,400 | 8,000 | 128,992 | 15 |
12. | 19 | Jo Siffert | Lotus 21 | | 10:37,400 | 25,200 | 0,800 | 128,830 | 15 |
13. | 16 | Jack Brabham | Brabham BT3 | | 10:46,200 | 34,000 | 8,800 | 127,075 | 3 |
14. | 4 | Lorenzo Bandini | Ferrari 156 | | 10:49,900 | 37,700 | 3,700 | 126,352 | 3 |
15. | 2 | Giancarlo Baghetti | Ferrari 156 | | 10:51,200 | 39,000 | 1,300 | 126,100 | 15 |
16. | 27 | Keith Greene | Gilby 62 | | 10:51,500 | 39,300 | 0,300 | 126,041 | 2 |
17. | 18 | Carel Godin de Beaufort | Porsche 718 | | 10:52,700 | 40,500 | 1,200 | 125,810 | 2 |
18. | 32 | Heini Walter | Porsche 718 | | 11:03,300 | 51,100 | 10,600 | 123,799 | 3 |
19. | 26 | Nino Vaccarella | Porsche 718 | | 11:13,100 | 60,900 | 9,800 | 121,997 | 14 |
= | 20 | Jackie Lewis | Cooper T53 | | 11:13,100 | 60,900 | 0,000 | 121,997 | 2 |
21. | 15 | Roy Salvadori | Lola Mk4 | | 11:13,200 | 61,000 | 0,100 | 121,979 | 2 |
22. | 21 | Lucien Bianchi | ENB | | 11:45,800 | 93,600 | 32,600 | 116,345 | 13 |
23. | 28 | Heinz Schiller | Lotus 24 | | 11:59,600 | 107,400 | 13,800 | 114,113 | 2 |
24. | 17 | Maurice Trintignant | Lotus 24 | | 12:47,900 | 155,700 | 48,300 | 106,936 | 3 |
25. | 31 | Bernard Collomb | Cooper T53 | | 13:23,800 | 191,600 | 35,900 | 102,160 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 10:55,054 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|