|
|
|
|
|
|
Gran Premio De La Ciudad De México 2021 | 7 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,741 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2018 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:15,875 | - | - | 204,210 | 7 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:16,020 | 0,145 | 0,145 | 203,820 | 7 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB16B | | 1:16,225 | 0,205 | 0,350 | 203,272 | 7 |
4. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB16B | | 1:16,342 | 0,117 | 0,467 | 202,960 | 5 |
5. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT02 | | 1:16,456 | 0,114 | 0,581 | 202,658 | 6 |
6. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari SF21 | | 1:16,761 | 0,305 | 0,886 | 201,853 | 6 |
7. | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren MCL35M | | 1:16,763 | 0,002 | 0,888 | 201,847 | 6 |
8. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF21 | | 1:16,837 | 0,074 | 0,962 | 201,653 | 6 |
9. | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri AT02 | | 1:17,158 | 0,321 | 1,283 | 200,814 | 6 |
10. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL35M | | 1:36,830 | 19,672 | 20,955 | 160,017 | 5 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|