2022 Wykonuje postępy i na pojedynczym okrążeniu minimalizuje stratę do Pierre'a Gasly. Dziewięciokrotnie pokonuje go w kwalifikacjach, jednakże tym razem otrzymuje od AlphaTauri zupełnie niekonkurencyjny bolid. Za jego kierownicą tylko czterokrotnie sięga po punkty, a najlepszy wynik w sezonie notuje na Imoli, gdzie przekracza linię mety jako siódmy. Mimo to wciąż popełnia kosztowne błędy i w Kanadzie oraz Singapurze opada po rozbiciu samochodu o bariery. Zajmuje siedemnastą pozycję w klasyfikacji z dorobkiem dwunastu punktów. Po dłuższej chwili niepewności otrzymuje nową umowę od AlphaTauri na starty w sezonie 2023.
2021 Zalicza spektakularny debiut w Formule 1 podczas Grand Prix Bahrajnu, zgarniając dwa punkty po bardzo agresywnej jeździe. Mimo to zapowiedzi o pierwszym mistrzu świata z Japonii w kolejnych wyścigach zaczynają brzmieć jak przekleństwo, kiedy popełnia poważne błędy. Od Imoli regularnie rozbija bolid, wypada z toru czy notuje gigantyczne straty do partnera Pierre'a Gasly. W tabeli dzieli ich 78 punktów, natomiast na polach startowych zaledwie dwukrotnie ustawia się przed Francuzem. Najlepszy wynik w sezonie notuje w Abu Zabi, gdzie przekracza linię mety jako czwarty. W tabeli zajmuje dopiero czternaste miejsce, lecz AlphaTauri pozbawione alternatyw zatrzymuje go na 2022 rok.
2020 Rok rozpoczyna od rywalizacji w Nowej Zelandii w ramach Toyota Racing Series, gdzie zajmuje czwarte miejsce. Jego koncentracja spoczywa jednak na Formule 2 z zespołem Carlin. Jest jednym z największych objawień, prezentując bardzo mocne osiągi i błyskotliwe manewry wyprzedzania. Niemal do samego końca zachowuje matematyczne szanse na tytuł, lecz finalnie zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. W dorobku zapisuje sobie cztery pole position, wygraną w sprincie na Silverstone, a także dwa zwycięstwa w głównych wyścigach w Belgii oraz Bahrajnie. Jego postawa zostaje dostrzeżona przez Red Bulla, który gwarantuje mu awans do Formuły 1 w sezonie 2021 z AlphaTauri. Pod koniec roku realizuje z ekipą program testowy na torach Imola oraz Yas Marina.
2019 Z pomocą Hondy oraz Red Bulla wyjeżdża do Europy, angażując się w Formułę 3 z zespołem Jenzer. W serii towarzyszącej F1 zajmuje dziewiąte miejsce w klasyfikacji, a jego najlepszym wynikiem jest zwycięstwo w sprincie na torze Monza. Zalicza również niepełny sezon w Euroformula Open z ekipą Motopark, plasując się tuż za podium na czwartej lokacie. Tu także jego najlepszym wynikiem jest jedno zwycięstwo z drugiego wyścigu na Hockenheim. Rok kończy udziałem w Grand Prix Makau, gdzie wpada na metę na jedenastej pozycji.
2018 Pozostaje w japońskiej Formule 4 i tym razem sięga po mistrzowski tytuł. W drodze po zwycięstwo w całym cyklu aż siedmiokrotnie jako pierwszy przekracza linię mety, zgarnia cztery miejsca na podium i zdobywa aż osiem pole position.
2017 Zalicza pierwszy pełny sezon startów za kierownicą bolidu, pozostając w japońskiej Formule 4. Reprezentując juniorską ekipę Hondy, plasuje się na najniższym stopniu podium z dorobkiem trzech zwycięstw, trzech miejsc na podium oraz czterech pole position. Jest zaangażowany również w regionalną wschodnią edycję mistrzostw, zgarniając pierwsze miejsce w klasyfikacji.
2016 Dostrzega go Honda i zostaje jej protegowanym w ramach Formula Dream Project. Wskakuje za kierownicę jednomiejscowego bolidu japońskiej Formuły 4. Startuje w jednej rundzie na torze Suzuka i już podczas pierwszego wyścigu zgarnia podium za drugie miejsce, by w kolejnych zmaganiach finiszować na czwartej pozycji.
2010-2015 Przejmuje pasję ojca do sportów motorowych i już w wieku 6 lat po raz pierwszy zasiada za kierownicą gokarta. Mimo to profesjonalne starty rozpoczyna dopiero w 2010 roku od lokalnych zawodów na terenie Japonii, by od sezonu 2014 przenieść się na szczebel krajowy.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2023
Sakhir
22
AlphaTauri AT04
14
11
Dżudda
22
AlphaTauri AT04
16
11
Albert Park
22
AlphaTauri AT04
12
10
Baku
22
AlphaTauri AT04
8
10
Miami
22
AlphaTauri AT04
17
11
Monte Carlo
22
AlphaTauri AT04
9
15
Catalunya
22
AlphaTauri AT04
15
12
Gilles Villeneuve
22
AlphaTauri AT04
19
14
Red Bull Ring
22
AlphaTauri AT04
16
19
kara 15 sekund za liczne wyjazdy poza tor
Silverstone
22
AlphaTauri AT04
16
16
Hungaroring
22
AlphaTauri AT04
17
15
Spa-Francorchamps
22
AlphaTauri AT04
11
10
Zandvoort
22
AlphaTauri AT04
17
16
Monza
22
AlphaTauri AT04
11
NW
jednostka napędowa
Marina Bay
22
AlphaTauri AT04
15
NS
kolizja z Perezem
Suzuka
22
AlphaTauri AT04
9
12
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu