2020 Rok rozpoczyna od rywalizacji w Nowej Zelandii w ramach Toyota Racing Series, gdzie zajmuje czwarte miejsce. Jego koncentracja spoczywa jednak na Formule 2 z zespołem Carlin. Jest jednym z największych objawień, prezentując bardzo mocne osiągi i błyskotliwe manewry wyprzedzania. Niemal do samego końca zachowuje matematyczne szanse na tytuł, lecz finalnie zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. W dorobku zapisuje sobie cztery pole position, wygraną w sprincie na Silverstone, a także dwa zwycięstwa w głównych wyścigach w Belgii oraz Bahrajnie. Jego postawa zostaje dostrzeżona przez Red Bulla, który gwarantuje mu awans do Formuły 1 w sezonie 2021 z AlphaTauri. Pod koniec roku realizuje z ekipą program testowy na torach Imola oraz Yas Marina.
2019 Z pomocą Hondy oraz Red Bulla wyjeżdża do Europy, angażując się w Formułę 3 z zespołem Jenzer. W serii towarzyszącej F1 zajmuje dziewiąte miejsce w klasyfikacji, a jego najlepszym wynikiem jest zwycięstwo w sprincie na torze Monza. Zalicza również niepełny sezon w Euroformula Open z ekipą Motopark, plasując się tuż za podium na czwartej lokacie. Tu także jego najlepszym wynikiem jest jedno zwycięstwo z drugiego wyścigu na Hockenheim. Rok kończy udziałem w Grand Prix Makau, gdzie wpada na metę na jedenastej pozycji.
2018 Pozostaje w japońskiej Formule 4 i tym razem sięga po mistrzowski tytuł. W drodze po zwycięstwo w całym cyklu aż siedmiokrotnie jako pierwszy przekracza linię mety, zgarnia cztery miejsca na podium i zdobywa aż osiem pole position.
2017 Zalicza pierwszy pełny sezon startów za kierownicą bolidu, pozostając w japońskiej Formule 4. Reprezentując juniorską ekipę Hondy, plasuje się na najniższym stopniu podium z dorobkiem trzech zwycięstw, trzech miejsc na podium oraz czterech pole position. Jest zaangażowany również w regionalną wschodnią edycję mistrzostw, zgarniając pierwsze miejsce w klasyfikacji.
2016 Dostrzega go Honda i zostaje jej protegowanym w ramach Formula Dream Project. Wskakuje za kierownicę jednomiejscowego bolidu japońskiej Formuły 4. Startuje w jednej rundzie na torze Suzuka i już podczas pierwszego wyścigu zgarnia podium za drugie miejsce, by w kolejnych zmaganiach finiszować na czwartej pozycji.
2010-2015 Zaraża się pasją ojca do sportów motorowych i już w wieku 6 lat po raz pierwszy zasiada za kierownicą gokarta. Mimo to profesjonalne starty rozpoczyna dopiero w 2010 roku od lokalnych zawodów na terenie Japonii, by od sezonu 2014 przenieść się na szczebel krajowy.