|
|
|
|
|
|
Petronas Malaysia Grand Prix 2015 | 29 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:49,834 | - | - | 181,681 | 7 |
2. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | | 1:49,908 | 0,074 | 0,074 | 181,559 | 7 |
3. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:50,299 | 0,391 | 0,465 | 180,916 | 7 |
4. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB11 | | 1:51,541 | 1,242 | 1,707 | 178,901 | 7 |
5. | 26 | Daniił Kwiat | Red Bull RB11 | | 1:51,951 | 0,410 | 2,117 | 178,246 | 7 |
6. | 33 | Max Verstappen | Toro Rosso STR10 | | 1:51,981 | 0,030 | 2,147 | 178,198 | 7 |
7. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:52,473 | 0,492 | 2,639 | 177,419 | 7 |
8. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E23 Hybrid | | 1:52,981 | 0,508 | 3,147 | 176,621 | 7 |
9. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:53,179 | 0,198 | 3,345 | 176,312 | 7 |
10. | 9 | Marcus Ericsson | Sauber C34 | | 1:53,261 | 0,082 | 3,427 | 176,184 | 7 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|