|
|
|
|
|
|
South African Grand Prix 1962 | 29 grudnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 1 | Jim Clark | | Lotus 25 | | 1:29,300 | 158,029 |
2. | 3 | Graham Hill | | BRM P57 | | 1:29,600 | 157,500 |
3. | 10 | Jack Brabham | | Brabham BT3 | | 1:31,000 | 155,077 |
4. | 11 | Innes Ireland | | Lotus 24 | | 1:31,100 | 154,907 |
5. | 6 | John Surtees | | Lola Mk4 | | 1:31,500 | 154,230 |
6. | 9 | Tony Maggs | | Cooper T60 | | 1:31,700 | 153,893 |
7. | 4 | Richie Ginther | | BRM P57 | | 1:31,700 | 153,893 |
8. | 8 | Bruce McLaren | | Cooper T60 | | 1:31,700 | 153,893 |
9. | 2 | Trevor Taylor | | Lotus 25 | | 1:32,700 | 152,233 |
10. | 20 | Neville Lederle | | Lotus 21 | | 1:33,600 | 150,769 |
11. | 7 | Roy Salvadori | | Lola Mk4 | | 1:35,400 | 147,925 |
12. | 18 | John Love | | Cooper T55 | | 1:36,400 | 146,390 |
13. | 14 | Ernie Pieterse | | Lotus 21 | | 1:36,800 | 145,785 |
14. | 21 | Doug Serrurier | | LDS Mk2 | | 1:36,800 | 145,785 |
15. | 22 | Mike Harris | | Cooper T53 | | 1:39,100 | 142,402 |
16. | 15 | Carel Godin de Beaufort | | Porsche 718 | | 1:39,200 | 142,258 |
17. | 5 | Bruce Johnstone | | BRM P48/57 | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:35,551 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|