|
|
|
|
|
|
Grand Prix de l'Automobile Club de France 1967 | 2 lipca |
|
|
|
Bugatti Circuit | |
|
Długość toru: 4,422 km Liczba okrążeń: 80 Pełny dystans: 353,760 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 7 | Graham Hill | | Lotus 49 | | 1:36,200 | 165,480 |
2. | 3 | Jack Brabham | | Brabham BT24 | | 1:36,300 | 165,308 |
3. | 9 | Dan Gurney | | Eagle T1G | | 1:37,000 | 164,115 |
4. | 6 | Jim Clark | | Lotus 49 | | 1:37,500 | 163,274 |
5. | 8 | Bruce McLaren | | Eagle T1G | | 1:37,600 | 163,107 |
6. | 4 | Denny Hulme | | Brabham BT24 | | 1:37,900 | 162,607 |
7. | 2 | Chris Amon | | Ferrari 312/67 | | 1:38,000 | 162,441 |
8. | 12 | Jochen Rindt | | Cooper T81B | | 1:38,900 | 160,963 |
9. | 15 | Chris Irwin | | BRM P83 | | 1:39,400 | 160,153 |
10. | 10 | Jackie Stewart | | BRM P261 | | 1:39,600 | 159,831 |
11. | 18 | Jo Siffert | | Cooper T81 | | 1:40,100 | 159,033 |
12. | 11 | Mike Spence | | BRM P83 | | 1:40,300 | 158,716 |
13. | 14 | Pedro Rodriguez | | Cooper T81 | | 1:40,500 | 158,400 |
14. | 17 | Bob Anderson | | Brabham BT11 | | 1:44,900 | 151,756 |
15. | 16 | Guy Ligier | | Cooper T81 | | 1:45,200 | 151,323 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:42,934 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|