|
|
|
|
|
|
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2015 | 20 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:42,841 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:48,574 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 155,361 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | | 1:43,885 | - | - | 175,521 | 6 |
2. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB11 | | 1:44,428 | 0,543 | 0,543 | 174,608 | 6 |
3. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF15-T | | 1:44,667 | 0,239 | 0,782 | 174,210 | 6 |
4. | 26 | Daniił Kwiat | Red Bull RB11 | | 1:44,745 | 0,078 | 0,860 | 174,080 | 6 |
5. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:45,300 | 0,555 | 1,415 | 173,162 | 5 |
6. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:45,415 | 0,115 | 1,530 | 172,973 | 6 |
7. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:45,676 | 0,261 | 1,791 | 172,546 | 6 |
8. | 33 | Max Verstappen | Toro Rosso STR10 | | 1:45,798 | 0,122 | 1,913 | 172,347 | 3 |
9. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:46,077 | 0,279 | 2,192 | 171,894 | 6 |
10. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E23 Hybrid | | 1:46,413 | 0,336 | 2,528 | 171,351 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|