|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2015 | 15 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:11,282 | - | - | 217,620 | 6 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:11,360 | 0,078 | 0,078 | 217,382 | 6 |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | | 1:11,804 | 0,444 | 0,522 | 216,038 | 6 |
4. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:12,085 | 0,281 | 0,803 | 215,196 | 6 |
5. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF15-T | | 1:12,144 | 0,059 | 0,862 | 215,020 | 6 |
6. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM08 | | 1:12,265 | 0,121 | 0,983 | 214,660 | 6 |
7. | 26 | Daniił Kwiat | Red Bull RB11 | | 1:12,322 | 0,057 | 1,040 | 214,491 | 6 |
8. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:12,415 | 0,093 | 1,133 | 214,215 | 6 |
9. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB11 | | 1:12,417 | 0,002 | 1,135 | 214,209 | 6 |
10. | 33 | Max Verstappen | Toro Rosso STR10 | | 1:12,739 | 0,322 | 1,457 | 213,261 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|