|
|
|
|
|
|
United States Grand Prix 2016 | 23 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:35,657 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:39,347 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,114 km/h - Lewis Hamilton (McLaren), 2012 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:34,999 | - | - | 208,916 | 6 |
2. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:35,215 | 0,216 | 0,216 | 208,442 | 6 |
3. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB12 | | 1:35,509 | 0,294 | 0,510 | 207,800 | 6 |
4. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB12 | | 1:35,747 | 0,238 | 0,748 | 207,284 | 6 |
5. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | | 1:36,131 | 0,384 | 1,132 | 206,456 | 6 |
6. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | | 1:36,358 | 0,227 | 1,359 | 205,969 | 6 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM09 | | 1:36,628 | 0,270 | 1,629 | 205,394 | 3 |
8. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW38 | | 1:37,116 | 0,488 | 2,117 | 204,362 | 3 |
9. | 19 | Felipe Massa | Williams FW38 | | 1:37,269 | 0,153 | 2,270 | 204,040 | 3 |
10. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR11 | | 1:37,326 | 0,057 | 2,327 | 203,921 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|