|
|
|
|
|
|
Aramco United States Grand Prix 2021 | 24 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,029 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2019 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:36,169 - Charles Leclerc (Ferrari), 2019 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 197,376 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB16B | | 1:32,910 | - | - | 213,613 | 7 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:33,119 | 0,209 | 0,209 | 213,134 | 7 |
3. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB16B | | 1:33,134 | 0,015 | 0,224 | 213,099 | 7 |
4. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:33,475 | 0,341 | 0,565 | 212,322 | 6 |
5. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF21 | | 1:33,606 | 0,131 | 0,696 | 212,025 | 6 |
6. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari SF21 | | 1:33,792 | 0,186 | 0,882 | 211,604 | 6 |
7. | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren MCL35M | | 1:33,808 | 0,016 | 0,898 | 211,568 | 6 |
8. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL35M | | 1:33,887 | 0,079 | 0,977 | 211,390 | 6 |
9. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT02 | | 1:34,118 | 0,231 | 1,208 | 210,871 | 6 |
10. | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri AT02 | | 1:34,918 | 0,800 | 2,008 | 209,094 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|