|
|
|
|
|
|
Heineken Grande Prémio De Portugal 2021 | 2 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,466 - Q2, Valtteri Bottas (Mercedes), 2020 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,750 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 206,569 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:18,348 | - | - | 215,592 | 8 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:18,355 | 0,007 | 0,007 | 215,573 | 8 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB16B | | 1:18,746 | 0,391 | 0,398 | 214,502 | 6 |
4. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB16B | | 1:18,890 | 0,144 | 0,542 | 214,111 | 7 |
5. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari SF21 | | 1:19,039 | 0,149 | 0,691 | 213,707 | 8 |
6. | 31 | Esteban Ocon | Alpine A521 | | 1:19,042 | 0,003 | 0,694 | 213,699 | 6 |
7. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL35M | | 1:19,116 | 0,074 | 0,768 | 213,499 | 7 |
8. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF21 | | 1:19,306 | 0,190 | 0,958 | 212,988 | 8 |
9. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT02 | | 1:19,475 | 0,169 | 1,127 | 212,535 | 8 |
10. | 5 | Sebastian Vettel | Aston Martin AMR21 | | 1:19,659 | 0,184 | 1,311 | 212,044 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|