F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż silniki na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BMW 1.5 L4TPokaż profil dostawcy
 <<  |  >>
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix RPA - 23 stycznia 1982
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Australii - 15 listopada 1987
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Kanady - 13 czerwca 1982
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Meksyku - 12 pa?dziernika 1986
Pierwsze pole position:Grand Prix Austrii - 15 sierpnia 1982
Ostatnie pole position:Grand Prix Włoch - 7 wrze?nia 1986
Zaliczone Grand Prix:91
Zwycięstwa:9 (9.89%)
Zdobyte punkty:207
Statystyki silnika BMW 1.5 L4T ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.BolidKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1987163210020024Brabham BT56R. Patrese, A. de Cesaris, S. Modena
 1986169322122356Benetton B186
Brabham BT55
Arrows A8
Brabham BT54
Arrows A9
G. Berger, E. de Angelis, T. Fabi, R. Patrese, T. Boutsen, M. Surer, D. Warwick, C. Danner
 1985166340131027Brabham BT54
Arrows A8
F. Hesnault, N. Piquet, T. Boutsen, G. Berger, M. Surer
 1984166941259245ATS D7
Brabham BT53
Arrows A7
M. Winkelhock, T. Fabi, N. Piquet, T. Boutsen, M. Surer, C. Fabi, G. Berger
 19831544724102524Brabham BT52
ATS D6
Brabham BT52B
N. Piquet, M. Winkelhock, R. Patrese
 1982122222121316Brabham BT50R. Patrese, N. Piquet
 Razem:913232079
(9.9%) 
24
(7.4%) 
15
(16.5%) 
13
(14.3%) 
192
(59.4%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Wszystkie pole positions  |  Wszystkie zwycięstwa  |  Wszystkie najszybsze okrążenia
Wszystkie pole positions
 GPTorNrKierowcaBolidOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1982
Red Bull Ring 1N. PiquetBrabham BT501NSelektryka (naj. okr.)
Sezon 1983
Zandvoort5N. PiquetBrabham BT52B1NSkolizja z Prostem
Monza6R. PatreseBrabham BT52B1NSsilnik
Sezon 1984
Kyalami1N. PiquetBrabham BT531NSturbo
Imola1N. PiquetBrabham BT531NSturbo (naj. okr.)
Gilles Villeneuve1N. PiquetBrabham BT5311 (naj. okr.)
Detroit1N. PiquetBrabham BT5311wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie
Brands Hatch1N. PiquetBrabham BT5317
Red Bull Ring 1N. PiquetBrabham BT5312
Monza1N. PiquetBrabham BT531NSsilnik
Nürburgring1N. PiquetBrabham BT5313
Estoril1N. PiquetBrabham BT5316
Sezon 1985
Zandvoort7N. PiquetBrabham BT5418
Sezon 1986
Red Bull Ring 19T. FabiBenetton B1861NSsilnik
Monza19T. FabiBenetton B1861NSpęknięta opona/poślizg (naj. okr.)
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni silnik  |  następny silnik >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca