"...że Mark dokonał tego używając opon Bridgestone..."
no chyba nie miał wyboru... :-/
Z perspektywy opon wyścig był naprawdę emocjonujący.
Po raz który to słyszę :D
pr mają niezły ,ale opony beznadziejne
Cieszcie się Panowie i nie kończcie chwalić,
gdyby był Michelin dałby Wam popalić.
Nie macie konkurenta więc brak porównania,
i tyle wynika z Waszego paplania.
A skąd oni wiedzą, jak wyglądał wyścig z perspektywy opon. Zrobili wywiad z oponami? Opony powiedziały, że było emocjonująco? hehehe :D
Fakt faktem, Bridgestone rozwój opon ma gdzieś. Monopol rządzi się przecież swoimi prawami. Na szczęście sytuacja ta nie wypacza rywalizacji, bo warunki są dla wszystkich takie same. Ale przyznać trzeba, że możliwość wyboru pomiędzy znacznie różniącymi się specyfikacjami opon dodaje wyscigom odrobinę emocji
na bbc prowadzą wywiad z oponami po wyścigu , i co wyścig mówią to samo :p
"kierowcy, którzy zaczęli wyścig na supermiękkiej mieszance mogli mieć problemy z granulkowaniem i dużą degradacją (...) niektórzy używając tej mieszanki zmagali się z brakiem przyczepności i niską temperaturą opon. To wszystko spowodowało, że wyścig był ciekawszy" - czyli co, wyścig ciekawy bo Bridż robi ch***** opony ? :P
Bart, 13.07.2009 09:45 | | |
No to co, że ich opony nie są super-mega-hiper. Ważne, że nie ma beznadziejnej wojny oponiarskiej i wszyscy mają równe warunki do ścigania. Teraz bolidy trzeba przystosować do opon, a nie odwrotnie - i bardzo dobrze;)
akurat co do opon to osiągnięcia w tej dziedzienie mogłyby mieć jakiś wpływ na rozwój motoryzacji..
a jaki wpływ mają grube miliony wydawane na przednie czy tylne skrzydło?
dlatego osobiście jestem za przywróceniem konkurencji oponiarskiej..
Bart, w czasie "wojny" tak to właśnie było,
że bolidy pod opony właśnie się robiło,
przypomnij sobie problemy renówki,
jak włożyli Bridgestone'a do swej wyścigówki.
Akkim ja bym nie powiedział, że "bolidy pod opony". Renault było teamem "preferencyjnym" dla Miśków, tak samo jak Ferrari dla Bridgestone'a. Dlatego to oni a nie nikt inny miał takie wyniki w wiadomych latach :)
@Dzejson - dokładnie, Bridgestone dobiera często nieodpowiednie mieszanki i robi się ciekawie bo kierowcy walczą z bolidem zamiast się nim ścigać. Narzekali na to Ferdek i Nick kiedyś. Tylko po co (za czyją namową?) tak je dobierają ?
wogóle szkoda że Michelin zrezygnował, kierowcy powinni miec wszystkie 4 mieszanki do wyboru...
inżynierzy -> inżynierowie
Panowie...
postęp w oponach to bardziej by pasowało przy tych z WRC, tam są opony podobne jak w zwykłych samochodach
jednak wole takie same opony, jakby Kóbica jeżdził na tych gorszych oponach to byłby okropny lament
Takie problemy Bridgetone ma już od dawna, więc nic nowego. Być może forma ogumienia w przeciągu jakiegoś okresu się poprawi, ale na pewno nie będzie taka, jak za czasów dwóch dostawców. Taka niestety jest prawda i trzeba się z tym pogodzić...
|