F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

L'Equipe: Renault jest zainteresowane podpisaniem kontraktu z Perezem

Francuski zespół ma nie być zadowolony z formy prezentowanej przez Jolyona Palmera.
Nataniel Piórkowski, 30 maja 2017, wyświetlenia: 3181<< | lista | T- | T+ | >>


Francuski dziennik L'Equipe donosi, że Renault rozpoczęło poważne negocjacje ukierunkowane na podpisanie kontraktu z Sergio Perezem.

Sezon 2018 będzie dla koncernu z Boulogne-Billancourt trzecim od czasu powrotu do stawki z fabrycznym zespołem. Ekipa z Enstone, realizująca długoterminowy plan rozwoju, ma zabiegać o pozyskanie cenionego w stawce kierowcy, który zostanie partnerem Nico Hulkenberga.

Według nieoficjalnych ustaleń dziennikarzy L'Equipe, Renault jest tak bardzo rozczarowane formą Jolyona Palmera, iż dopuszcza możliwość zakończenia współpracy z Brytyjczykiem jeszcze przed końcem bieżącego sezonu. Istnieją nikłe szanse na to, by Force India zdecydowało się zwolnić z zapisów obowiązującej umowy Pereza, regularnie zapewniającego solidne zdobycze punktowe.

Perez oraz jego meksykańscy sponsorzy pragną poczekać na rozwój wydarzeń na rynku kierowców i wybrać najlepszą dostępną opcję na sezon 2018. Wśród dostępnych możliwości najbardziej atrakcyjnym rozwiązaniem wydaje się być zajęcie ewentualnego wakatu w Ferrari.

Jeśli Scuderia zdecyduje się na przedłużenie kontraktu z Raikkonenem Perez będzie mógł przyjąć ofertę Renault, odnawiając współpracę z Hulkenbergiem, byłym zespołowym kolegą z Force India.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Perez S.
Palmer J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MairJ23, 30.05.2017 11:07[!]
Wydaje sie ze Sergio ma wiele mozliwosci. Ciekawe ilu kierowcow tak wyglada ? Carlos Sainz ? Romain Grosean ? Jeszcze ewentualnie miejsce w Mercedesie po Bottasie, narazie wyglada bezpiecznie. Co myslicie ?
djescape, 30.05.2017 11:41[!]
Sezon transferowy będzie bardzo ciekawy, gdyż z tego co się orientuję to kontrakt na sezon 2018 posiada tylko Ricciardo, reszcie kontrakty kończą się po obecnym sezonie. Wydaje się że głównym miejscem do obsadzenia będzie miejsce po RAI w Ferrari o ile zespół zdecyduje się na zmianę kierowcy. Potem możemy spodziewać się ruchów innych zespołów.

Grosjean od dawna czeka na miejsce w Ferrari czego nigdy nie ukrywał. Sainz jeździ bardzo solidnie i jeżeli nie otrzyma awansu do głównej ekipy Red Bulla też na pewno będzie się rozglądał za lepszym zespołem. Co do Pereza to jakoś nie pasuje dla mnie w Ferrari. Ale z drugiej strony VET też mi nie pasował a obecnie nie wyobrażam sobie Ferrari bez niego. Nie zapominajmy też że w F2 czeka młody Leclerc który jest niesamowity.

Ogólnie od sierpnia zacznie nam się jeden z bardziej interesujących sezonów transferowych w sezonie.
LeVi_, 30.05.2017 11:44[!]
Sainz już od dawna chce przejść do "fabryki", tyle, że na razie nie może. Jeśli p. Marko nie zmieni zdania to nigdzie nie pójdzie i w przyszłym roku.
Lejnus, 30.05.2017 12:38[!]
Moim zdaniem posadzenie Grosejana za Kimiego nie ma sensu. Tych dwóch Panów jeździło już razem wcześniej i widzieliśmy jak Kimas z łatwością lał Groszka przez dwa sezony z rzędu.
LeVi_, 30.05.2017 12:47[!]
Tylko że Grosjean miał wtedy 2 sezony doświadczenia, a teraz ma 6, wiek ma idealny (szczyt formy), natomiast Kimi będzie coraz słabszy z każdym rokiem z uwagi na wiek.
Titheon, 30.05.2017 13:49[!]
Ferrari nie pozbędzie się Raikkonena, jeśli ten będzie "przyzwoicie punktował", tego jestem prawie pewny. Wydaje mi się zresztą, że Raikkonenowi też już nie zależy jakoś szczególnie na tym, żeby znaleźć się w zespole, gdzie będzie kierowcą numer jeden, a który i tak nie będzie w stanie zagwarantować mu sukcesów...

Natomiast pozostaje pytanie (odnośnie artykułu), czy jest sens w tym, żeby Perez przechodził do Renault... To Force India jest na razie lepszym zespołem posiadającym lepszy silnik - czy Perez będzie chciał zamienić lepszy bolid na gorszy? Poza tym w FI ma status kierowcy numer jeden - w Renault będzie nim raczej Hulkenberg. Gdybym ja był na miejscu Pereza, wolałbym zostać w FI (o ile nie wydarzy się coś niespodziewanego, jak sprzedaż lub upadek zespołu).
damian1987, 30.05.2017 15:20[!]
Ferrari moZE szukać partnera nie dla Vettela ale dla KImiego,a transfer do Renault to dobra opcja dla Pereza Force India nie będzie się biła o mistrzostwo świata,a Renault może...
Lolek, 30.05.2017 17:26[!]
@Lejnus
Ten kto dokładnie analizował co się dzieje, zauważył iż Grosjean był szybszy od Raikkonena i gdyby nie był szajbusem na torze, pokonałby Fina w obu sezonach.
Johnny Bravo, 30.05.2017 17:38[!]
Levi - Sainz ma na przyszły rok wolną rękę. Opcja przedłużenia obejmowała tylko 2017 rok - tak wynika z wypowiedzi Sainza Seniora.
enstone, 30.05.2017 17:41[!]
@Lolek
Idź gdzieś indziej wylewać swoją frustrację na temat Raikkonena, bo robi się to już żałosne pomalutku ...
AleQ, 30.05.2017 19:19[!]
@enstone
Żałosne to jest Wasze zapatrzenie w Jedynego Słusznego Kierowcę. Równie dobrze możesz ze spamerem dexem spadać na raikkonen. space czy jak tam zwał .

BTW. Tempo RoGro na tle Kimasa było baaaardzo konkurencyjne. W 2013 od połowy sezonu był już do niego szybszy, tak samo jak w 2012, ale Francuzowi brakowało zimnej krwi.
Kamikadze2000, 31.05.2017 08:55[!]
Wolałbym ujrzeć kogoś nowego w Ferrari. Kimi już swoje przejeździł. Cz chęcią ujrzałbym tam Grożka. :) Skład Perez-Hulk sprawdzał się w Force India... więc to dobra opcja. Synek tatusia zgodnie z oczekiwaniami to nie ten poziom.
enstone, 31.05.2017 12:21[!]
@AleQ
Jak widać kulturą to Ty nie grzeszysz, widocznie tak cię już nauczyli w domu ......
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca