|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1962 | 5 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,810 km Liczba okrążeń: 15 Pełny dystans: 342,150 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 8:55,200 - Phil Hill (Ferrari), 1961 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 8:57,800 - Phil Hill (Ferrari), 1961 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 148,538 km/h - Stirling Moss (Lotus), 1961 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | 1 | 11 | Graham Hill | BRM P57 | | 15 | 2h38m45,300 | - |
2. | 2 | 14 | John Surtees | Lola Mk4 | | 15 | +0:02,500 | - |
3. | 2 | 7 | Dan Gurney | Porsche 804 | | 15 | +0:04,400 | - |
4. | 1 | 5 | Jim Clark | Lotus 25 | | 15 | +0:42,100 | - |
5. | = | 9 | Bruce McLaren | Cooper T60 | | 15 | +1:19,600 | - |
6. | 4 | 3 | Ricardo Rodriguez | Ferrari 156 | | 15 | +1:23,800 | - |
7. | 1 | 8 | Jo Bonnier | Porsche 804 | | 15 | +4:37,300 | - |
8. | 1 | 12 | Richie Ginther | BRM P57 | | 15 | +5:00,100 | - |
9. | 14 | 10 | Tony Maggs | Cooper T55 | | 15 | +5:07,000 | - |
10. | 3 | 2 | Giancarlo Baghetti | Ferrari 156 | | 15 | +8:14,700 | - |
11. | 5 | 25 | Ian Burgess | Cooper T53 Special | | 15 | +8:15,300 | - |
12. | 5 | 19 | Jo Siffert | Lotus 21 | | 15 | +8:18,500 | - |
13. | 5 | 18 | Carel Godin de Beaufort | Porsche 718 | | 15 | +9:11,800 | - |
14. | = | 32 | Heini Walter | Porsche 718 | | 14 | 1 okr. | - |
15. | = | 26 | Nino Vaccarella | Porsche 718 | | 14 | 1 okr. | - |
16. | 9 | 21 | Lucien Bianchi | ENB | | 14 | 1 okr. | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 20 | Jackie Lewis | Cooper T53 | | 10 | zawieszenie | - |
| | 1 | Phil Hill | Ferrari 156 | | 9 | zawieszenie | - |
| | 16 | Jack Brabham | Brabham BT3 | | 9 | przepustnica | - |
| | 27 | Keith Greene | Gilby 62 | | 7 | zawieszenie | - |
| | 15 | Roy Salvadori | Lola Mk4 | | 4 | skrzynia biegów | - |
| | 17 | Maurice Trintignant | Lotus 24 | | 4 | skrzynia biegów | - |
| | 4 | Lorenzo Bandini | Ferrari 156 | | 4 | wypadek | - |
| | 28 | Heinz Schiller | Lotus 24 | | 4 | ciśnienie oleju | - |
| | 31 | Bernard Collomb | Cooper T53 | | 2 | skrzynia biegów | - |
| | 6 | Trevor Taylor | Lotus 24 | | 0 | wypadek | - |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 29 | Tony Shelly | Lotus 18/21 | | |
| 34 | Wolfgang Seidel | Lotus 24 | | |
| 30 | Jay Chamberlain | Lotus 18 | | |
| 34 | Gunther Seiffert | Lotus 24 | | |
| |
Najszybsze okrążenie: Graham Hill (BRM P57) - 10:12,200 na 3 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 129,312 km/h |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|