F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2004
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Europy
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2004
Klasyfikacje generalne 2004
Statystyki z sezonu 2004

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Marlboro Magyar Nagydij 200415 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,670 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:21,688 - Fernando Alonso (Renault), 2003
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:22,095 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2003
Największa średnia prędkość wyścigu:
185,811 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-19B1:20,884--20
2.1Michael SchumacherFerrari F20041:21,0090,1250,12530
3.3Juan Pablo MontoyaWilliams FW261:21,1850,3010,17624
4.5David CoulthardMcLaren MP4-19B1:21,2030,3190,01819
5.17Olivier PanisToyota TF104B1:21,3520,4680,14923
6.10Takuma SatoBAR 0061:21,3640,4800,01222
7.4Antonio PizzoniaWilliams FW261:21,5740,6900,21026
8.9Jenson ButtonBAR 0061:21,6850,8010,11119
9.2Rubens BarrichelloFerrari F20041:21,7120,8280,02719
10.8Fernando AlonsoRenault R241:21,9481,0640,23622
11.14Mark WebberJaguar R51:21,9991,1150,05133
12.35Anthony DavidsonBAR 0061:22,3561,4720,35734
13.37Bjorn WirdheimJaguar R51:22,5591,6750,20323
14.18Nick HeidfeldJordan EJ141:22,6511,7670,09219
15.39Timo GlockJordan EJ141:22,6971,8130,04621
16.11Giancarlo FisichellaSauber C231:22,7431,8590,04623
17.7Jarno TrulliRenault R241:22,7881,9040,04528
18.16Ricardo ZontaToyota TF104B1:22,8081,9240,02028
19.19Giorgio PantanoJordan EJ141:22,9372,0530,12922
20.15Christian KlienJaguar R51:23,0032,1190,06630
21.38Ryan BriscoeToyota TF1041:23,1702,2860,16722
22.12Felipe MassaSauber C231:23,1882,3040,01820
23.40Bas LeindersMinardi PS04B1:25,3394,4552,15117
24.21Zsolt BaumgartnerMinardi PS04B1:25,4504,5660,11116
25.20Gianmaria BruniMinardi PS04B1:26,3655,4810,9154
107% najlepszego czasu: 1:26,546

Druga sesja treningowa na węgierskim torze Hungaroring należała już do największego pechowa z wyścigu o Grand Prix Niemiec – Kimi Raikkonena. Kierowca z zespołu McLaren, którego pewnej wizyty na podium przed trzema tygodniami pozbawiła awaria tylnego skrzydła, uzyskał dzisiaj ponad 0.1 sekundy przewagi nad Michaelem Schumacherem i należy się spodziewać, iż będzie jednym z głównych rywali kierowcy Ferrari także podczas tego weekendu. Partner Fina – David Coulthard także spisał się dzisiaj całkiem nieźle, plasując się na czwartej pozycji. Szkot podczas wczorajszej konferencji wyraził zainteresowanie posadą głównego kierowcy w zespole B.A.R, ale dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia przyszłości Jensona Buttona, władze stajni z Brackley raczej nie będą wypowiadały się publicznie na temat ewentualnych kandydatów, mogących zastąpić Brytyjczyka. Trzeci czas uzyskał Juan Pablo Montoya w mocno zmodyfikowanym Williamsie FW26, prezentując znacznie lepszą formę podczas drugiej sesji. Strata Kolumbijczyka do Michaela Schumachera wyniosła tym razem niespełna 0.2 sekundy, tak więc zespół Williams może również włączyć się do rywalizacji z Ferrari na torze Hungaroring.

Na piątej pozycji uplasował się Olivier Panis, mając mniej niż pół sekundy straty do najszybszego kierowcy. Francuz potwierdził tym samym, że wysoka pozycja podczas pierwszej sesji treningowej nie była przypadkowa i jest z pewnością zasługą nowego bolidu Toyoty – TF104B. Pozostali reprezentanci japońskiej stajni wypadli jednak raczej słabo. Ricardo Zonta (18 pozycja) jak na razie nie wydaje się być godnym zastępcą Cristiano da Matty, ale z końcową oceną powinniśmy się wstrzymać co najmniej do wyników jutrzejszych kwalifikacji. Tymczasem zaledwie 21 pozycja Ryana Briscoe może być usprawiedliwiona brakiem doświadczenia, a poza tym głównym zadaniem zeszłorocznego mistrza F3 Euro Series jako trzeciego kierowcy było wypróbowanie dostępnych opon, a nie pogoń za najlepszym czasem. Co ciekawe Australijczyk nie jest pierwszym członkiem swojego rodu, który miał okazję ścigać się na Węgrzech. Jego dziadek pochodzenia austriackiego – Francis Lehner był w 1926 roku mechanikiem-pasażerem bliżej nieokreślonego kierowcy podczas jednego z pierwszych wyścigów w budapeszteńskim parku Nepliget.

Dopiero na szóstej pozycji znalazł się najszybszy reprezentant zespołu B.A.R i bynajmniej nie był to kierowcy testowy Antohony Davidson, uzyskujący zwykle najlepsze czasy podczas piątkowych treningach, ani też Jenson Button. Tym razem to Takuma Sato okazał się najszybszym reprezentantem stajni z Brackley, a jego strata do Raikkonena wyniosła mniej niż pół sekundy. Button musiał zadowolić się ósmą pozycją i stratą ponad 0.8 sekundy do najszybszego kierowcy, natomiast Davidson wylądował dopiero na 12 pozycji, tracąc do Sato blisko sekundę. Typowany na następcę Buttona w zespole B.A.R Brytyjczyk był jednak ponownie najbardziej aktywnym kierowcą, zaliczając w ciągu godziny aż 34 okrążenia. Pomiędzy Sato i Buttonem na siódmej pozycji znalazł się drugi kierowca z zespołu Williams – Antonio Pizzonia, uzyskując całkiem przyzwoity wynik jak na piątkowe treningi. Drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello uplasował się na dziewiątej pozycji, natomiast pierwszą dziesiątkę zamknął zeszłoroczny zwycięzca wyścigu na torze Hungaroring – Fernando Alonso. Zespół Renault zwykle nie przywiązuje jednak wagi do czasów uzyskiwanych podczas piątkowych treningów, tak więc rzeczywistą dyspozycję francuskiej stajni będzie można ocenić dopiero jutro.

Mark Webber po problemach z układem wydechowym, przez które w pierwszej sesji nie zaliczył ani jednego okrążenia pomiarowego, w drugiej i zarazem ostatniej z piątkowych sesji treningowych uzyskał 11 czas, zaliczając ponad 30 okrążeń. Tym samym Australijczyk zdołał nadrobić zaległości z przedpołudnia i jest dosyć dobrze przygotowany na dalszą część weekendu. Z pozostałych kierowców warto zwrócić uwagę na na bardzo dobrą postawę reprezentantów zespołu Jordan – Nicka Heidfelda i kierowcy testowego Timo Glocka. Kierowcy ci uplasowali się kolejno na 14 i 15 pozycji, pokonując między innymi Giancarlo Fisichellę (Sauber), Jarno Trullego (Renault), Zontę i Christiana Kliena (Jaguar). Być może irlandzka stajnia będzie miała wreszcie szansę do uzyskania lepszego rezultatu, choć trudno to wnioskować po zaledwie piątkowych treningach. Problemy dosięgły tym razem Gianmarię Bruniego (Minardi), który po przejechaniu zaledwie czterech okrążeń musiał pozostawić swój bolid na torze.

Źródło: Formula1.com

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca