F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 200619 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,384 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Michael SchumacherFerrari 248 F11:34,126--16
2.1Fernando AlonsoRenault R261:34,1800,0540,05413
3.2Giancarlo FisichellaRenault R261:34,5850,4590,40513
4.12Jenson ButtonHonda RA1061:34,6160,4900,03120
5.15Christian KlienRed Bull RB21:34,8150,6890,19912
6.3Kimi RaikkonenMcLaren MP4-211:34,8540,7280,03910
7.7Ralf SchumacherToyota TF1061:35,0400,9140,1867
8.10Nico RosbergWilliams FW281:35,2421,1160,20214
9.14David CoulthardRed Bull RB21:35,6391,5130,39714
10.8Jarno TrulliToyota TF1061:35,6901,5640,05119
11.9Mark WebberWilliams FW281:35,7001,5740,01011
12.17Jacques VilleneuveBMW Sauber F1.061:36,1442,0180,4449
13.16Nick HeidfeldBMW Sauber F1.061:36,5052,3790,36113
14.20Vitantonio LiuzziToro Rosso STR11:36,5492,4230,04415
15.11Rubens BarrichelloHonda RA1061:36,6552,5290,10613
16.4Juan Pablo MontoyaMcLaren MP4-211:37,0532,9270,3988
17.6Felipe MassaFerrari 248 F11:37,1483,0220,09521
18.19Christijan AlbersMidland M161:37,2323,1060,08418
19.21Scott SpeedToro Rosso STR11:37,4373,3110,20519
20.18Tiago MonteiroMidland M161:37,9003,7740,46317
21.22Takuma SatoSuper Aguri SA051:38,8214,6950,92115
22.23Yuji IdeSuper Aguri SA051:40,5426,4161,72118
107% najlepszego czasu: 1:40,715

Michael Schumacher uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia podczas sobotnich treningów bezpośrednio poprzedzających kwalifikacje do wyścigu o Grand Prix Malezji na torze Sepang. Niestety po treningach okazało się, że w bolidzie Niemca konieczna jest jednak wymiana silnika i w tej sytuacji obydwu kierowców Ferrari czeka jutro obniżenie pozycji startowej. Felipe Massa uzyskał siedemnasty czas, tracąc do swojego partnera ponad trzy sekundy. Słabe tempo Brazylijczyka było uzasadnione tym, że zdecydował się on na start z końca stawki i na treningach przygotowywał się już do wyścigu.

Na kolejnych dwóch pozycjach uplasowali się kierowcy Renault, Fernando Alonso i Giancarlo Fisichella, a oprócz nich poniżej pół sekundy straty do Michaela Schumachera zmieścił się jeszcze tylko jeden z kierowców Hondy, Jenson Button. Tymczasem jego partner, Rubens Barrichello, który sobotnie treningi ukończył na 15 pozycji (+2.5s) do kwalifikacji będzie musiał przystąpić w zapasowym bolidzie z nowym silnikiem, a to oczywiście oznacza obniżenie pozycji startowej.

Piąty czas uzyskał kierowca Red Bull Racing, Christian Klien, który jako jedyny w wyścigu o Grand Prix Malezji zamierza wystartować z tym samym silnikiem Ferrari co w Bahrajnie. Pozostałe trzy jednostki napędowe 056 V8, w tym w bolidzie partnera Kliena, Davida Coultharda (P9, +1.5s) musiał zostać wymienione po pierwszym wyścigu sezonu. Tuż za Klienem na siódmej pozycji uplasował się Kimi Raikkonen (McLaren), a ostatnim kierowcą, który zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do Michaela Schumachera, był jego młodszy brat, Ralf.

Ponadto w pierwszej dziesiątce znaleźli się Nico Rosberg (Williams) i drugi kierowca Toyoty, Jarno Trulli. Z pozostałych kierowców uwagę zwraca nienajlepszy czas uzyskany przez drugiego kierowcę McLarena, Juana Pablo Montoyę (P16, +2.9s). W dodatku Kolumbijczyk sporą część sesji spędził w boksach i przejechał w sumie zaledwie osiem okrążeń. Zespół cały czas zapewnia jednak, że silnik w jego bolidzie nie wymaga wymiany.

Pogoda
Temperatura powietrza: 35°C
Temperatura toru: 44°C
Prędkość wiatru: 1,0 mps
Wilgotność powietrza: 49%
Sucho i słonecznie

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

Źródło: Formula1.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dawo, 18.03.2006 10:41[!]
Mercedesy cos slabiutko... :(
Adriannn, 18.03.2006 11:43[!]
dawo-> Bardzo dobrze że słabo jechali.Silnik oszczędzać trzeba na 56 okrążeń.
Bucu, 18.03.2006 12:17[!]
to oznacza ze te silniki ledwie co dzialaja:P a jak w czasie wyscigu bede musieli je oszczedzac by dojechac do mety??
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca